عکس جواهرات برند این زن سرشناس دنیا در دوندگی پیست ماراتون رسانه ای شد

طلا و جواهر اقتصاد 100: الماس های به روز کیت میدلتون (kate middleton) با برند Aspray را ببینید.

عکس جواهرات برند این زن سرشناس دنیا در دوندگی پیست ماراتون رسانه ای شد

کیت میدلتون (kate middleton) به خاطر پوشیدن جواهرات شناخته نشده است. او به ندرت به مجموعه جواهرات سلطنتی روی می آورد، مگر اینکه برای مراسمات بسیار مهم خود را به جواهرات آراسته می کند و حتی پس از آن به خاطر استفاده از جواهرات به روش منحصر به فرد خودش بسیار عالی شناخته شده است. او تا به حال هرگز بدون الماس نبوده است. برای ظواهر رسمی در طول روز او بیشتر به گوشواره های آویزانش از جعبه جواهرات خود توجه می کند و آنها را می پسندد. زمانی که مراسمات و موقعیت ها اتفاقی باشد، او اغلب خود را به یک جفت گوشواره های میخی آراسته می کند. روز یکشنبه در لندن بانوی دوک کمبریج، خود را به این نوع گوشواره ها آراسته کرده بود.

هنگامی که kate middleton برای تمرین روزانه دوندگی در پیست ماراتون لندن با شاهزاده ویلیام و شاهزاده هری مشغول دویدن بودند او یک ژاکت قرمز، یک جین چسب و کفش ورزشی پوشیده و خود را به الماس هایی از برند Asprey آراسته کرده بود.

این گوشواره های تشکیل شده از الماس و طلای سفید با قیراط ۱۶۷ دارای یک سنگ آمیتیست در مرکزش می باشد. این جواهر سنگ به همراه دیگر تکه جواهرات در مجموعه کلکسیون کیت میدلتون نگهداری می شود. او دارای چندین تکه جواهراتی است با سنگ های آبی و بنفش که با حلقه نامزدی او که از الماس و یاقوت کبود تشکیل شده است هماهنگ می شود. این گوشواره و البته حلقه نامزدی معروف کیت میدلتون هر دو در هنگام دویدن مقابل ویلیام و هری بسیار عالی می درخشند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما