انگشتر فیروزه اکشن کار تاریخ هالیوود رسانه ای شد+ عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100:همانطور که مشاهده می کنید، علاوه بر انگشتر فیروزه آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) دارای یک ریش خاکستری پر پشت می باشد، که هنوز نتوانسته آن را رنگ کند تا با موهای قهوه ای اش مطابقت داشته باشد.

انگشتر فیروزه اکشن کار تاریخ هالیوود رسانه ای شد+ عکس

و به نظر می رسد که آرنولد، به دنبال این است که سبک موتور سواری اش به نام Bad boy را ارتقا بدهد.

 

این مرد ۶۴ ساله ،که طرفدار پرو پا قرص جاده هاست، یک انگشتر فیروزه بسیار درشت را در دست کرده بود و به همراه پسرهایش patrick و christopher دیروز برای صرف ناهار در santa monica حاضر شدند.

انگشتر فیروزه او جایگزین حلقه عروسی ای شد که این ستاره معروف زمانی که با خوشی با همسر خود maria shriver ازدواج کرده از آن استفاده می کرد.

این سه نفر در رستوان Blue plate واقع در santa monica ناهار خوردند.

آرنولد نه تنها انگشتر فیروزه را بر روی دست چپش قرار می داد بلکه او یک نوع انگشتر نقره غول پیکر بر روی انگشت راستش نیز داشت.

آرنولد با تیشرتی که بر روی آن تصویری از بوکسور افسانه ای (محمد علی کلی) نقش بسته بود حضور پیدا کرد.

ظاهر او شامل یک جفت شلوار جین کم رنگ، کفش هایی از پوست تمساح و یک کمربند سنگین می باشد.

در ضمن پسر آرنولد patrick، در لباس آبی و شلوار جین ظاهری بسیار زیبا و دلپسندی داشت. در حالی که christopher پسر دیگر آرنولد شلوارک و تی شرت مناسب با آب و هوای گرم پوشیده بود. این دومین بار است که در روزهای مهم آرنولد با بچه های خودش بیرون می رود.

این بازیگر آخر هفته در شهر Beverly Hills به همراه فرزند خود پاتریک برای روز پدر دیده شدند و مورد توجه قرار گرفتند.

آرنولد همچنین تیپ اسپورتی زده بود که می توان ظاهر او را به دو نگاه توصیف کرد. موهای قهوه ای روشن و زبر که کاملا با ریش خاکستری پر پشت او در تضاد بود.

با این حال، در هر دو مورد آرنولد ظاهری کاملا بی ربط با سبک خود داشت.

عکس این ستاره معروف و پسر ۱۸ ساله اش در اطراف روستا Brent wood و با مرسدس مدل Sls G3 AMG این بازیگر که تقریبا ارزش ماشین او یک چهارم از یک میلیون دلار می باشد.

پس از گشت و گذار و لذت بردن در اطراف شهر Bererly Hills با ماشین شیک خود، آرنولد به همراه پاتریک له دیدن همسر سابق خود maria shriver و پسر دیگر خود کریستوفر رفت و برای صرف ناهار به هتل montage رفتند.

سپری کردن زمان با فرزندانش یک فرصت عالی و سرگرم کننده برای این ستاره پر مشغله محسوب می شود.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما