این بازیگر سینما را بهم ریخت / انجام کاری غیرممکن در کارنامه حرفه ای

طلا و جواهر اقتصاد 100: در اوایل سال ۲۰۱۹ مردان در هالیوود کاری انجام دادند که فکر می کردیم غیر ممکن باشد.

این بازیگر سینما را بهم ریخت  / انجام کاری غیرممکن در کارنامه حرفه ای

آنها بالاخره سنجاق سینه را بازگرداندند. بله، آنها سر دسته جواهرات محسوب می شدند که در طول قرن بیستم محبوب زنان بود و هرگز دوباره رواج نخواهد داشت‌. این جواهرات به مردانی که در حال قدم زدن بر روی فرش قدم می زدند بازگردانده شد.

همه از Billy Porter گرفته تا Chadwick Boseman جذاب، آنرا پوشیدند و نشان دادند که چگونه جواهرات زیبا می تواند بر روی یقه لباس های مردانه دیده شوند. این سنجاق ها بسیار جذاب بود. ما فکر میکردیم مردانی که دیگر از این جواهر استفاده نکردند خسته و کسل به نظر می رسند.

جواهرات برد پیت

جواهرات مردانه

جواهرات مردانه

خب، در سراسر دوره ای از سال هر طراح صاحب سبکی توجه خودشان را به طیف وسیعی از کلکسیون ها برای مردان با گوشواره، گردنبند، دستبند و انگشترها  جلب کردند. شاید به طور بدبینانه به نظر می رسید که این یک تاکتیک بازاریابی باشد اما در واقع این حرکتی واقعی بود. برد پیت این را اثبات کرد و اینکه آیا شما واقعا به مثال های زیادی از آقای برد پیت نیاز دارید؟ (این سوالی بلاغی است). این عاشقِ سال های طولانی جواهرات در طول تابستان در مراسم اکران بین المللی فیلمش به نام روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon A Time in Hollywood) و Ad Astra خود را به استفاده از جواهرات مردانه سوق داد. او انواع متنوعی از جواهراتی شامل انگشتر، گردنبند زنجیره ای و دستبند که توسط David Yurman طراحی شده بود استفاده کرد.

جواهرات مردانه

برخی از سبک های مردانه را که از سال ۲۰۱۹ آغاز شد را مشاهده کنید:

Ana Khouri مدلهای مردانه را در نمایشگاه زیبای جواهرات ابداعی اش در طول نمایشگاه خیاط لباس زنانه در پاریس قرار داد.

آنها خود را به جواهرات پر زرق و برق داری را که بر روی گوش قرار میگرفت آراستند.

جواهرات مردانه

Jacquie Aiche طیف گسترده ای از اجناس بوهمایی را برای پسران معرفی‌ کرد.

خانه مروارید Tasaki بهترین جواهرات را از جمله بندهایی از گردنبند مروارید و گوشواره های بزرگی که توسط Prabel Gurnuy طراحی شده را در مراسم هفته فشن شو مردان در نیویورک ارسال کرد.

برند تیفانی نه تنها کلکسیون بزرگ مردانه را برای فصل تعطیلات سال ۲۰۱۹ راه اندازی کرد، بلکه فروشگاهی بی نظیری با محصولات فوق العاده را در نیویورک احداث نمود.

جواهرات مردانه

 زرسی

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما دولت پزشکیان باید کدام مورد را در اولویت قر ار دهد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما