دفع انرژی های منفی محیط کار با این سنگ درخشان

طلا و جواهر اقتصاد 100: از نظر دانشمندان سنگ عقیق چه خواصی دارد و چه تاثیر عقیق در چاکرا دارد؟

دفع انرژی های منفی محیط کار با این سنگ درخشان

سنگ عقیق در رنگ های قرمز، زرد، خاکستری مایل به آبی و سفید یافت می شود. همچینن سنگ هایی وجود دارد که به سبب شباهت ساختاری و فیزیکی در تجارت آن ها را جزء خانواده عقیق محسوب می کنند مانند عقیق سلیمانی یا چشمی (باباقوری)، عقیق شجر، عقیق خزه ای.

گاهی اوقات، سنگ عقیق را به دلیل کم رنگی و زیبایی بیشتر رنگ آمیزی می کنند. برای این کار ابتدا عقیق را در اسید یا تیزاب گرم می شویند و بعد از تراش نهائی آن را رنگ کرده و جلا می دهند.

برای قرمز رنگ کردن آن، سنگ عقیق را در داخل محلولی از نیترات آهن قرار داده و حرارت می دهند که با تغییر در غلظت محلول و درجه حرارت می توان انواع رنگ های قرمز را حاصل نمود.

البته عقیق های زرد رنگ را بدون استفاده از مواد رنگ زا و فقط به وسیله حرارت دادن به رنگ قرمز تبدیل می کنند.

همچنین برای زرد رنگ کردن آن، عقیق را ابتدا در اسید هیدروکلریک قرار داده و پس از اشباع به آرامی حرارت می دهند.

برای سبز کردن آن نیز عقیق را در محلول نمک کرم یا محلول نیترات نیکل اشباع کرده و حرارت می دهند.

جالب است بدانید که سنگ عقیق به دلیل مقاومت در برابر مواد شیمیایی، در صنعت نیز کاربرد دارد.

خواص و فواید سنگ عقیق

از دیرباز ، قبایل و ملل کهن جهان، عقیق را سنگ مقدسی می دانسته اند و آن را از خود دور نمی کرده اند، عقیق سنگی است که آن را حرز و حامی انسان در مقابل بلایا و حوادث به ویژه در جنگ ها می شمارند، برای افزایش درآمد و رونق کسب و کار و آسان شدن کارها بسیار مفید است.

عقیق برای جلوگیری از خون ریزی های شدید، به ویژه برای زنان، بسیار فایده دارد. همچنین برای تقویت نقاط مختلف بدن و برقراری تعادل و هماهنگی در آن ها مفید است. یک دیگر از خواص سنگ عقیق این است که انرژی فراوان دارد و علاوه بر زدودن انرژی های منفی از محیط، سبب پاک سازی هاله از انرژی های منفی می شود. همچنین عقیق، برای تعالی روح، شادابی و آرامش آن و برطرف شدن غم و ناراحتی های روحی بسیار موثر است.

چاکراهای مرتبط با سنگ عقیق

استفاده از گوهرها در چاکراهای ویژه باعث می شود که سطح بیشتری از انرژی مفید و طبیعی سنگ وارد بدن شده و اگر گوهر سنگ در چاکرای مربوطه قرار گیرد، تأثیر و کارایی مطلوب تر و مشهودتری خواهد داشت.

سنگ عقیق قرمز (سرخ) برای چاکرای خاجی (چاکرای دوم) مورد استفاده قرار می گیرد.

سنگ عقیق چشمی و عقیق سفید یا آبی برای چاکرای پیشانی، بین دو چشم ( چشم سوم یا باطن) مورد استفاده قرار می گیرد.

 زرسی

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما