این مروارید چهره تان را زیباتر می کند

طلا و جواهر اقتصاد 100:مدل‌های طلا و جواهر با مروارید به‌راحتی می‌تواند احساسی شهودی و عمیق با ویژگی‌های زیبایی‌شناسانة عمیق و مینیمالیستی را به نمایش بگذارد.

این مروارید چهره تان را زیباتر می کند

ردیف‌هایی از قطعات مروارید ، هراندازه که متعدد و طولانی باشند، بازهم طبیعتی ساده و معصومانه دارند و این به دلیل ویژگی بصری این گوهر دریایی است.

زیورآلات مروارید زنانه را می‌توانید در موقعیت‌های مختلف به‌عنوان هدیه‌هایی به‌یادماندنی و رمانتیک، روی میز فرد موردعلاقه خود قرار دهید.

مروارید اصل

یکی از قواعدی که در طی تمام تجربه‌ی کاری خود بر آن تاکید داشته‌ایم، استفاده از جواهرات اصل باارزش خریدوفروش بالا بوده است. 

مروارید طبیعی در حالت عادی، کاملا گرد نیست و وجود برخی ناهماهنگی‌ها در ظاهر آن می‌تواند سبب زیبایی بصری نیز بشود. بااین‌حال درخشش مرواریدهای اصل، قابل‌مقایسه با مروارید ساختگی نیست. حتی اگر شکل اصلی مروارید کاملا از حالت قرینه و گرد، فاصله داشته باشد.

اما در طراحی جواهرات لوکس و اشرافی، معمولا تلاش می‌شود تا از قطعات مروارید اصل و کاملا گرد استفاده شود که این قطعات بسیار کمیاب هستند. اما درعین‌حال از ارزش فروش بیشتری نیز برخوردار هستند. مروارید اصل و طبیعی اغلب به حدی درخشان و زیباست که اگر با دقت در آن خیره شوید می‌توانید تصویر چهره‌ی خود را مشاهده کنید. مروارید هر چه شفاف و آینه‌ای‌تر باشد، از ارزش بیشتری نیز برخوردار خواهد بود و نشانی از خلوص و سفر رشد بی‌نقص آن است.

زیرمجموعه متنوع انواع گوشواره مروارید به شما اجازه می‌دهد تا تاثیر بصری انواع ابعاد و قطعات مروارید را مقایسه کرده و باحوصله دست به انتخاب بزنید. بسیاری از این گوشواره‌های ترکیب طلا و مروارید در کنار قطعاتی از سنگ‌های قیمتی دیگر تکمیل‌شده‌اند. مدل طلا با مروارید در بخش انواع گوشواره بسیار متنوع است و به‌راحتی می‌تواند جوابگوی سلیقه‌های مختلف باشد.

همچنین شما می‌توانید حضور قطعات تراش برلیان را در طراحی آناتومیکی این جواهرات نفیس مشاهده کنید. شما می‌توانید با سفارشی‌سازی رنگ یا سنگ به‌کاررفته در این گوشواره‌های جواهر مروارید، ظاهر آن‌ها را به سلیقه و تخیلات خود نزدیک‌تر کنید. مرواریدهای صورتی را می‌توانید با موفقیت در کنار طلای رزگلد به کار ببرید و هاله‌های رمانتیکی از جواهر مرواریدی خود به نمایش بگذارید.

مروارید اصل

این بخش از جواهرات مروارید شامل جذاب‌ترین تا اشرافی‌ترین جواهرات خاص زنانه است که قطعاتی از انواع مروارید زرد، سفید، صورتی، سبز و سیاه را به نمایش می‌گذارد. در برخی از نمونه‌ها می‌توانید چندین قطعه‌ی ریزودرشت را مشاهده کنید که به شکلی سیال و غیرمتقارن در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

 این قبیل انگشترها، شباهت نزدیکی به دنیای سیال دریا و محل پرورش این گوهرهای درخشان دارند. مروارید در ترکیب با قطعات برلیان بسیار موفق عمل می‌کند و شما به‌سادگی می‌توانید رنگ طلای پایه‌ی سفید را در اولویت این دسته از جواهرات خاص زنانه قرار دهید. ترکیب طلا و مروارید در انگشترهای زنانه همواره مورد استقبال افراد خاص پسند قرار گرفته است و وجود یکی از این انگشترها در اکسسوری شخصی به‌سادگی می‌تواند ظرافت پوست و چهره شما را دوچندان جلوه دهد.

 

محصولات طلا و جواهر با مروارید 

 

در این بخش از تنوع مناسبی برخوردار هستند. اگر به دنبال درخشیدن با یک انگشتر درشت و خاص هستید، انتخاب آن دسته از محصولاتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که به طور هم‌زمان، چند قطعه مروارید بر روی آن‌ها سوار شده است. حس اسرارآمیز این قبیل انگشترها بسیار جوان‌پسند و نوگرا است و سلیقه‌ی خاص شمارا به‌خوبی نمایش خواهد داد.

شما همچنین می‌توانید سنگ‌های رنگی به‌کاررفته در انواع انگشتر مروارید را سفارشی‌سازی کرده و آن‌ها را با سنگ‌های دلخواه خود جایگزین کنید. اگر به دنبال طرح‌های لاکچری و اشرافی‌تر انگشتر مروارید هستید، انتخاب قطعات درشت مروارید سیاه یا زرد و سبز را پیشنهاد می‌کنیم.

 

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما