رنگ سبز این نگین زیبا قلب تان را سالم نگه می دارد + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100:تورمالین سبز دارای خواصی نظیر تقویت عملکرد سلامت قلب، جاری ساختن نیروی حیات برای تمامی موجودات زنده و دستیابی به صلح درونی از طریق مرکزیت دادن قلب می باشد.

رنگ سبز این نگین زیبا قلب تان را سالم نگه می دارد + عکس

نگین تورمالین سبز پررنگ اصل تراش امرالد کد N119، نگینی زیبا برای بکار بردن در جواهراتی مانند انگشتر است. این نگین تورمالین سبز به خاطر رنگ سبز فوق العاده ای که دارد، جزء خوشرنگ ترین نگین های تورمالین است.

سایز این نگین زیبا 7 در 5 میلی متر بوده و وزن آن 1.05 قیراط و تراش امرالد (Emerald) است.

رنگ این نگین تورمالین سبز پررنگ کاملا طبیعی می باشد و جذابیت خاصی به نگین بخشیده است.

نگین تورمالین

یکی از مهمترین نکات برای خرید انگشتر ، گردنبند و آویز و... نگین اصل و مرغوب می باشد.

عامل رنگ سبز تورمالین می تواند کروم یا وانادیوم باشد. اکثر تورمااین های کروم دار در معادن آفریقا قرار دارند.

آنها دارای درخشندگی و جلای کمتری نسبت به گارنت ساواریت و زمرد دارند ولی قیمت آنها بسیار ارزان تر می باشد. گونه هایی که به رنگ سبز زمردی وجود دارند درواقع غنی از عنصر کروم هستند و در معادن تانزانیا یافت می شوند. در برمه نیز بصورت معدود یافت می شود.

نگین تورمالین

همچنین نوع های تیره رنگ سبز نیز که در نامبیا یافت می شوند با حرارت دادن به سبز زمردی تبدیل می شوند. بطور کلی تورمالین سبز در اندازه های بزرگ خیلی بندرت دیده می شود و اندازه متوسط آنها زیر 5*7 میلیمتر است.

تورمالین سبز دارای خواصی نظیر تقویت عملکرد سلامت قلب، جاری ساختن نیروی حیات برای تمامی موجودات زنده و دستیابی به صلح درونی از طریق مرکزیت دادن قلب می باشد.

این گوهرسنگ یکی از سنگهای برتر خود درمانی بوده و میزان انرژی را برای متعادل نگه داشتن قلب که مهمترین عضو حیاتی بدن است تنظیم می کند.

 

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما