گردنبند 150ساله مادربزرگ چرچیل به فروش می رسد

اقتصاد100- گردنبند 150ساله اسپنسر-چرچیل که برای مادربزرگ وینستون چرچیل ساخته شده است، برای نخستین بار در معرض دید عموم قرار می گیرد و به فروش خواهد رسید.

گردنبند 150ساله مادربزرگ چرچیل به فروش می رسد

به گزارش گروه طلا و جواهر، قرار است این گردنبند که میراث خانوادگی یکی از برجسته ترین خانواده های انگلیسی تا به امروز است، دوم مارس در جواهرفروشی Hancocks London با قیمت 125هزار پوند معادل 150هزار دلار به فروش برسد.

برخی از برجسته‌ترین نام‌هایی که با این قطعه جواهرات و خانواده ای که آن را خلق کرده‌اند،گره خورده می توان به ملکه ویکتوریا، دوک ولینگتون، وینستون چرچیل، واندربیلت‌ها و پرنسس دایانا اشاره کرد.

گای برتون، مدیرعامل Hancocks London در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: از هدیه‌ای احساسی گرفته تا جواهری تاریخی، این گردنبند، داستان خانوادگی و افراد مشهوری را به هم ارتباط می دهد.

2023-01-31-10-14-50-large-6400fe5fe0a93

این گردنبند که سبک ویکتوریایی دارد در حدود سال 1875 توسط جان اسپنسر چرچیل (1822-1883)، هفتمین دوک مارلبورو، برای همسرش فرانسیس (1822-1899) ساخته شده است. این گردنبند دارای 8 پلاک است که بر روی 7عدد از آنها حروف اول نام فرزندان این زوج حکاکی شده است.حروف اول ازجنس میناست و یک پلاک باقیمانده هم مزین به طرح تاج و گلها و پاپیون سفیدرنگ است. در پشت این پلاک های بیضی شکل که حرف اول فرزندان حک شده، نام کامل و تاریخ تولد هر یک از آنها آورده شده است.

این پلاکها با طلای زرد به هم متصل شده اند که در این میان صنعتگران هنر جواهرسازی همه تلاش خود را به کار گرفته اند تا زیباترین و منحصربفردترین قطعه طلا برای این خانواده خاص طراحی شود.

 هم جان اسپنسر و هم فرانسیس هر دو از خانواده اشرافی بودند. جان، هفتمین دوک مارلبورو و فرانسیس، دختر سومین مارکس و مارکیونس لندندری و شاتلین کاخ بلنهایم در آکسفوردشایر بود. این دو در طول زندگی خود با خانواده سلطنتی بریتانیا ارتباط نزدیک داشتند و فرانسیس حتی در دوران کودکی با ملکه ویکتوریا (1819-1901) دوست بود.

2d-01-00005-large-6400ff0b3bc7e

درمجموع این زوج 11 فرزند، پنج پسر (سه تای آنها از دوران نوزادی زنده نماندند) و شش دختر داشتند. هفت نفر از فرزندانشان روی این اکسسوری جاودانه شده اند.

اسپنسر-چرچیل‌ها به مدت دو قرن در قلب جامعه و سیاست بریتانیا بودند و این قطعه طلا و نام‌هایی که آن را حمل می‌کند، موقعیت و تأثیر آنها را به‌گونه‌ای نشان می‌دهد که تقریباً هیچ سلسله‌ خانوادگی دیگری نمی‌توانست با آن برابری کند. این گردنبند رسماً در تاریخ 2 مارس 2023 برای خرید در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما