افزایش تقاضای طلا در امریکا، مکزیکی ها را ذوق زده کرد

اقتصاد 100-در سال 2022 میزان تقاضا برای جواهرات و طلا در ایالات متحده بسیار بالا رفت که این خبر خوبی برای صنعتگران مکزیکی حوزه طلا و جواهر بود.

افزایش تقاضای طلا در امریکا، مکزیکی ها را ذوق زده کرد

به گزارش گروه طلا و جواهر، در سال 2022 فرصت بسیار خوبی برای جواهرسازان مکزیکی ایجاد شد چراکه بیش از 15 درصد از صادرات طلای ساخت مکزیک راهی ایالات متحده شد.

آمارهای شورای جهانی طلا نشان می دهد که فروش جواهرات طلا در ایالات متحده در سال 2022با 26.1 درصد افزایش، به  رکورد 149.1 تن رسیده است. فروش ایالات متحده در سه ماهه اول سال 2022 به 26.4 تن رسید که تقریباً با رکورد ثبت شده در دوره مشابه در سال 2021 مطابقت دارد.

Álvaro Azpeitia Covarrubias رئیس اتاق جواهر Jalisco گفت: افزایش تقاضا برای جواهرسازان مکزیکی خبر خوبی است زیرا در طول تاریخ، ایالات متحده همیشه مشتری اصلی ما بوده است. امریکایی ها به ویژه در ایالت های نزدیک تگزاس ازجواهرات ما استقبال زیادی داشتند.

داده های وزارت اقتصاد مکزیک نشان می دهد که 15.3 درصد از صادرات طلای مکزیک در سال 2022 به ایالات متحده رفته است، اما به دلیل تقاضای زیاد برای جواهرات در شمال مرز امریکا و مکزیک، این رقم احتمالاً امسال افزایش خواهد یافت. فروش جواهرات سالانه ده ها میلیارد دلار درآمد در ایالات متحده ایجاد می کند، اما با این حال اینکه مکزیک چه سهمی از این بازار دارد مشخص نیست.

انتظار می رود تولید و فروش جواهرات مکزیکی در سال 2023 به دلیل تقاضای بیشتر در خارج از کشور، 4 درصد افزایش یابد.

کاهش محدودیت‌های مربوط به همه گیری کووید 19 و برگزاری عروسی‌ها، جشن‌های تولد، جشن‌های تعمید و جشن‌های دیگر درکنار برگزاری نمایشگاه های طلا و جواهر، از عواملی است که باعث شده میزان فروش طلا در امریکا افزایش یابد و این موضوع درنهایت به نفع مکزیک خواهد بود.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما