درخشش جواهرات 3 میلیون دلاری تیلور سوئیفت در جایزه"گرمی"

اقتصاد100- مراسم جوایز گرمی ۲۰۲۳ برگزار شد و استایل ،جواهرالات و ساعتهای مچی شرکت کنندگان در این مراسم توجه بسیاری را به خود جلب کرد.یکی از این افراد، تیلور سویفت است که با جواهراتش در این صحنه بسیار خوش درخشید.

درخشش جواهرات 3 میلیون دلاری تیلور سوئیفت در جایزه"گرمی"

به گزارش گروه طلا و جواهر، وی ظاهر "گرمی" خود را با جواهرات 3 میلیون دلاری تزئین کرد و این مراسم،درخشانتر از همیشه شد؛ جواهراتی که در ظاهر فرش قرمز،تفاوت قابل توجهی  به وجود آوردند.

وی در این مراسم گوشواره ای از جواهرآلات برند "لورین شوارتز"(lorraine schwartz) را به نمایش گذاشت. بر اساس بیانیه مطبوعاتی ارائه شده توسط لورین شوارتز، گوشواره های آویزان برجسته او دارای بیش از 136 قیراط یاقوت کبود طبیعی بنفش، سنگ تورمالین پارایبا و الماس است. این خواننده علاوه بر گوشواره، انگشترهای یاقوت کبود و الماس‌ش را هم به نمایش گذاشت.

برنده 11 جایزه گرمی،این بار هم برنده بهترین موزیک ویدئو  شد.وی در حالی این جایزه را به خود اختصاص داد که این نخستین کارگردانی وی برای موزیک ویدیو محسوب می شود. مراسم جوایز گرمی ۲۰۲۳ (Grammy) یکی از قدیمی‌ترین رویدادها در صنعت موسیقی است که هر ساله در بخش‌های مختلف به بهترینهای این صنعت تعلق می‌گیرد.

این بخش‌ها عبارت از بهترین آلبوم سال، بهترین موسیقی در ژانر اجتماعی و … است. این جایزه معتبرترین جایزه در بین هنرمندانی است که در رشته موسیقی فعالیت می‌کنند، از این رو این مراسم برای علاقه مندان به موسیقی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما