اونس طلا امروز در بازار جهانی کاهشی شد

اونس طلا امروز در بازار جهانی کاهشی شد؛ به طوری که کف قیمتی ۲ هزار و ۷۴۰ دلار شکست و به زیر این کانال سقوط کرد.

اونس طلا امروز در بازار جهانی کاهشی شد

قیمت طلا در اولین روز معاملاتی هفته به زیر رفت.

بررسی قیمت‌ها حاکی از آن است که اونس طلا در بازار جهانی ریزش ۱۶ دلاری را تجربه کرده و به ۲ هزار و ۷۳۱ دلار کاهش یافته است.

این یعنی طلا در اولین روز معاملاتی هفته در بازار جهانی شاهد افت ۰.۶ درصدی قیمت بوده است.

اما با وجود کاهش قیمت اونس طلا، عملکرد یک هفته‌ای بازار جهانی رشد ۰.۳ درصدی و یک ماهه طلا افزایش ۲.۶ درصدی قیمت را نشان می‌دهد.

 شاخص دلار آمریکا ۰.۲ درصد افزایش یافت و طلا را برای دیگر دارندگان ارز جذاب‌تر کرد، در حالی که بازده اوراق قرضه آمریکا نیز افزایش یافت.

داده‌های روز جمعه نشان داد که احساسات مصرف‌کننده در ایالات‌متحده در ماه اکتبر به بالاترین حد خود در ۶ ماه گذشته رسید و این افزایش در میان جمهوری‌خواهانی که نسبت به پیروزی دونالد ترامپ مطمئن‌تر بودند، بارزتر بود. شمش در محیطی با نرخ بهره پایین رشد می‌کند و به عنوان پوششی در برابر عدم اطمینان سیاسی و اقتصادی در نظر گرفته می‌شود.

بر اساس گزارش CME's FedWatch Tool، بازارها با شانس ۹۴.۸ درصدی برای کاهش ۲۵ امتیازی در نشست نوامبر فدرال رزرو قیمت‌گذاری می‌کنند.

با نزدیک شدن ایالات‌متحده به روز انتخابات در ۵ نوامبر، با نظرسنجی‌های اخیر که نشان‌دهنده رقابت شدید بین دونالد ترامپ و کامالا هریس است، عدم قطعیت بیشتر می‌شود. معامله‌گران گزارش اشتغال ایالات‌متحده را که قرار است در روز جمعه منتشر شود، در نظر خواهند داشت.

تقاضای طلا در هند از نظر فیزیکی، هفته گذشته افزایش یافت، اما قیمت‌های بی سابقه بسیاری از خریداران خرده فروشی را از خریدهای معمول خود منصرف کرد.

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما