این عطرهای روزمره زنانه در هوای پاییز حالتان را رو به راه می کند

طلا و جواهر اقتصاد 100: بسیار خوشبو و شیک می‌باشد و برای استفاده روزمره گزینه بسیار مناسبی می‌باشد. شروع این عطر روزانه زنانه پرطرفدار را روایح نعناع هندی، زنبق، سنبل، فلفل صورتی و آناناس در نت اولیه به عهده دارند.

این عطرهای روزمره زنانه در هوای پاییز حالتان را رو به راه می کند

1. شنل چنس او تندر (Chanel Chance Eau Tendre)

چنس ادو تویلت CHA NEL – Chance Eau de Toilette، عضو خانواده عطری چایپر گلی است. بسیار خوشبو و شیک می‌باشد و برای استفاده روزمره گزینه بسیار مناسبی می‌باشد. شروع این عطر روزانه زنانه پرطرفدار را روایح نعناع هندی، زنبق، سنبل، فلفل صورتی و آناناس در نت اولیه به عهده دارند. در قلب عطر شنل چنس او تندر رایحه‌های لیمو ترش، رز و یاس قرار گرفته‌اند و روایح مشک، وانیل، نعناع هندی و خس‌خس نت پایه را می‌سازند. یک عطر برای مصرف روازنه بی‌نظیر که در سال 2003 توسط برند فرانسوی عطر شنل وارد دنیای عطرها شد. خالق این عطر زنانه اورجینال ، هنرمندی به نام ژاک پولژ بوده است.

2. ایو سن لوران مون پاریس (Yves Saint Laurent Mon Paris)

عطر روزانه زنانه از نوع ادو پرفیوم و عضو خانواده بویایی چایپر گلی است. این عطر معتدل، برای تمامی فصول به ویژه پاییز مناسب است و استفاده از آن برای بانوان جذاب و رومانتیک توصیه می‌شود.این عطر شیرین زنانه باشکوه با روایح ترنج، پرتقال، نارنگی، توت فرنگی، تمشک، گلابی و ترکیب کالون در نت اولیه آغاز می‌شود و دیری نمی‌پاید که رایحه‌های یاس، شکوفه پرتقال، گل صدتومانی و گل تاتوره از نت میانی فضا را پر می‌کنند. در نهایت، مشک، وانیل، نعناع هندی، خزه درخت بلوط، سدر و آمبروکسان در نت پایه، این عطر جذاب را به پایان می‌برد.

عطر ایو سن لوران مون پاریس در سال 2016 از برند فرانسوی ایو سن لوران به بازار راه یافت. عطاران این عطر هنرمندانی به نام‌های الیور کرسپ، هری فریمونت و دورا بگریچه آرناو می‌باشند.

3. ایو روشه اویدنس (Yves Rocher Comme une Evidence)

ادو پرفیوم ایو روشه اویدنس YVES ROCHER – Comme une Evidence، عطر روزانه زنانه با گروه بویایی چایپر گلی است. روایح ریواس و برگ بنفشه نت اولیه این عطر فرانسوی را به وجود می‌آورند. ترکیب گل‌های رز و گل برف نت میانی را می‌سازند و رایحه کم نظیر مشک به همراه نعناع هندی و خزه درخت بلوط نت پایه را تشکیل می‌دهند. عطر ایو روشه اویدنس، ساخته هنرمندی به نام آنیک مناردو بوده که در سال 2003 توسط برند فرانسوی ایو روشه به دنیای عطرها معرفی شد.

4. لانکوم ایدول (Lancome Idole)

عطر لانکوم ایدول LANCOME – Idôle، ادوپرفیومی عضو خانواده عطری چایپر گلی می‌باشد. این عطر گرم زنانه جذاب برای تمامی فصول مناسب است و از رایحه‌ای شیرین و تازگی‌بخش برخوردار می‌باشد. رایحه این عطر، ترکیبی از گل‌های رز و یاسمن دارد و می‌توانید از آن نت‌های گلابی و ترنج را نیز استشمام کنید. هنرمندان عطاری به نام‌های شیامالا میزندیو، آدریانا مدیانا و نادج لو گارلونزک خالق این ادکلن روزانه زنانه جذاب هستند. عطر لانکوم ایدول در سال 2019 توسط برند فرانسوی لانکوم روانه بازار گردید.

5. میس دیور بلومینگ بوکت (Dior Miss Dior Blooming Bouquet)

عطر میس دیور بلومینگ بوکت Dior – Miss Dior Blooming Bouquet، عطری از نوع ادو تویلت و از گروه بویایی رایحه‌های گلی است. این ادکلن روزمره زنانه با رایحه رویایی و خنک و به شدت لطیف و ملایم است و نشانگر ظرافت و وقار زنانه است. با اولین اسپری رایحه نارنگی ماندرین در نت آغازین به مشام می‌رسد؛ پس از گذشت زمان کمی، نت اولیه جای خود را به نت میانی با روایح رز، گل صدتومانی، هلو و زردآلو می‌دهد. در نهایت، پایان‌دهنده این عطر کم‌نظیر، رایحه‌ مشک در نت پایه است. آفریدگار عطر میس دیور بلومینگ بوکت، عطاری به نام فرانسوا دماشی بوده است.

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما