معرفی بهترین عطرهای روزمره مردانه

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک عطر روزانه مردانه با ادوتویلت و عضو گروه بویایی چوبی ادویه‌ای است.

معرفی بهترین عطرهای روزمره مردانه

1. آزارو کروم یونایتد (Azzaro Chrome United)

این عطر با طبع خنک و رایحه با طراوت خود، حس تازگی را به افراد القا می‌کند و به هیچ عنوان باعث ایجاد احساس ناخوشایندی نمی‌شود. اولین روایحی که از این عطر خنک مردانه به مشام می‌رسد، ترنج، گشنیز و فلفل سیچوان در نت آغازین هستند. پس از اندک زمانی، ترکیب رایحه‌های برگ بنفشه و چای از نت میانی، فضا را پر می‌کنند و در آخر، سدر با بوی کم‌نظیر مشک درآمیخته و نت پایه این عطر را می‌سازد. عطر آزارو کروم یونایتد، به دستان هنرمند عطاری به نام ریچارد لبانز طراحی و در سال 2013 توسط برند فرانسوی آزارو، روانه بازار گردید.

2. رالف لورن پولو بلو ادو تویلت (Ralph Lauren Polo Blue EDT)

عطر رالف لورن پولو بلو ادو تویلت RALPH LAUREN – Polo Blue، عطری با طبع خنک و از خانواده بویایی معطر فوژه است. این عطر جذاب پر از حس تازگی و نشاط بوده و رایحه نیروبخش آن، انرژی را به افراد تزریق می‌کند. آغاز این ادکلن روزانه مردانه به عهده روایح نارنگی ماندارین، خربزه و خیار در نت اولیه می‌باشد و نت میانی را رایحه‌های سالویا، ریحان و شمعدانی به وجود می‌آورند. در نهایت، پایان‌بخش این عطر تلخ مردانه روایح مشک، روایح چوبی و جیر در نت پایه هستند. طراحان عطر رالف لورن پولو بلو ادو تویلت، عطارانی به نام‌های کارلوس بنایم و کریستوف لودایمل بودند. این عطر در سال 2003 توسط برند آمریکایی رالف لورن به بازار معرفی شد.

3. فراگامو اومو کژوال لایف (Salvatore Ferragamo Uomo Casual Life)

ادکلن روزمره مردانه با غلظت ادوتویلت از خانواده عطری چوبی معطر که از طبعی خنک برخوردار می‌باشد. این عطر مردانه جذاب، عطری سرشار از شادابی و تازگی است و القاکننده انرژی و تحرک می‌باشد. با اولین اسپری از این عطر، نت نخستین با روایح لیمو ترش، هل و برگ بنفشه، فضا را در بر می‌گیرند. دیری نمی‌پاید که نت اولیه جای خود را به رایحه‌های شمعدانی، قهوه و آمبروکسان در نت میانی می‌دهد و در آخر، ترکیب مشک با سدر و چوب کشمیر در نت پایه، این عطر را به پایان می‌برد. عطر فراگامو اومو کژوال لایف، از برند ایتالیایی سالواتوره فراگامو، در سال 2017 پا به دنیای عطرها گذاشت.

4. میسون فرانسیس کورکجان (Maison Francis Kurkdjian 724)

این ادکلن از رایحه‌ای بسیار شیک و باکلاس برخوردار است و با بوی خنک و روح‌نوازی که دارد، یکی از گزینه‌های مناسب برای استفاده روزمره به خصوص در تابستان می‌باشد. آغاز  عطر فرانسیس کورکجیان با روایح ترنج و آلدهید در نت اولیه رقم می‌خورد و سپس، یاس، گل نخود و نرگس درختی در نت میانی، به مشام می‌رسند. ترکیب مشک با چوب صندل سفید، نت پایه را به وجود می‌آورند. عطر فرانسیس کورکجان 724 از برند فرانسوی میسون فرانسیس کورکجان، توسط عطاری به نام فرانسیس کورکجان طراحی شد.

5. ایو سن لوران وای ادو تویلت (Yves Saint Laurent Y EDT)

ادوتویلتی از گروه بویایی چوبی م عطر و با طبعی معتدل، عطر ایو سن لوران وای ادو تویلت، عطری با رایحه‌ای ظریف و شیک و پر از حس تازگی است. در این عطر روزانه مردانه در شروع  روایح ترنج، آلدهید و زنجبیل را داریم. از نت میانی رایحه‌های سالویا، شمعدانی و برگ بنفشه به مشام می‌رسند و روایح مشک، سدر، درخت نراد، عنبر و روایح دودی در نت پایه این عطر جذاب را به پایان می‌برند. عطر ایو سن لوران وای ادو تویلت در سال 2017 توسط برند فرانسوی عطر ایو سن لوران به بازار معرفی شد.

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما