نرخ طلا در حال افزایش/ چه عواملی پشت این روند است؟

نرخ طلا در حال افزایش/ چه عواملی پشت این روند است؟

امروز قیمت سکه امامی به ۵۵,۶۰۰,۰۰۰ تومان (پنجاه و پنج میلیون و ششصد هزار تومان) رسید که نسبت به روز گذشته، ۰.۳۵ درصد افزایش یافته است.

 در مجموع، بازار امروز شاهد رشد قیمت‌ها نسبت به روز قبل بوده است.

قیمت اونس طلا امروز با افزایش ۰.۱۸ درصدی از ۲,۷۲۲ دلار (دو هزار و هفتصد و بیست و دو دلار) به ۲,۷۲۷ دلار (دو هزار و هفتصد و بیست و هفت دلار) رسید.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار نیز امروز با افزایش ۰.۹۹ درصدی از ۴,۲۵۹,۲۰۰ تومان (چهار میلیون و دویست و پنجاه و نه هزار و دویست تومان) به ۴,۳۰۲,۰۰۰ تومان (چهار میلیون و سیصد و دو هزار تومان) رسید.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار به ۱۸,۶۳۵,۰۰۰ تومان (هجده میلیون و ششصد و سی و پنج هزار تومان) رسید که نسبت به روز قبل ۰.۹۹ درصد افزایش داشت.

قیمت دلار مبادله‌ای امروز با افزایش ۰.۰۸ درصدی از ۵۰,۲۵۵ تومان (پنجاه هزار و دویست و پنجاه و پنج تومان) به ۵۰,۲۹۶ تومان (پنجاه هزار و دویست و نود و شش تومان) رسید.

یورو مبادله‌ای نیز با افزایش ۰.۰۶ درصدی از ۵۴,۶۱۷ تومان (پنجاه و چهار هزار و ششصد و هفده تومان) به ۵۴,۶۵۱ تومان (پنجاه و چهار هزار و ششصد و پنجاه و یک تومان) رسید.

قیمت پوند امروز با ۰.۵۳ درصد افزایش از ۸۳,۶۰۰ تومان (هشتاد و سه هزار و ششصد تومان) به ۸۴,۰۵۰ تومان (هشتاد و چهار هزار و پنجاه تومان) رسید.

درهم امارات مبادله‌ای امروز با افزایش ۰.۰۸ درصدی به ۱۳,۶۹۵ تومان (سیزده هزار و ششصد و نود و پنج تومان) معامله شد.

لیر ترکیه نیز با ۰.۵۳ درصد افزایش از ۱,۸۷۰ تومان (یک هزار و هشتصد و هفتاد تومان) به ۱,۸۸۰ تومان (یک هزار و هشتصد و هشتاد تومان) رسید.

دلار کانادا امروز با ۰.۶۴ درصد افزایش از ۴۶,۳۵۰ تومان (چهل و شش هزار و سیصد و پنجاه تومان) به ۴۶,۶۵۰ تومان (چهل و شش هزار و ششصد و پنجاه تومان) رسید.

دلار استرالیا نیز با ۰.۴۶ درصد افزایش از ۴۲,۹۵۰ تومان (چهل و دو هزار و نهصد و پنجاه تومان) به ۴۳,۱۵۰ تومان (چهل و سه هزار و یکصد و پنجاه تومان) رسید.

دینار عراق بدون تغییر نسبت به روز قبل، در قیمت ۴۹ تومان (چهل و نه تومان) باقی ماند.

در نهایت، نیم سکه و ربع سکه نیز نسبت به روز قبل افزایش قیمت داشته‌اند؛ به طوری که ربع سکه با ۵۰۰,۰۰۰ تومان افزایش به ۱۹,۴۰۰,۰۰۰ تومان (نوزده میلیون و چهارصد هزار تومان) رسید. همچنین، هر سکه گرمی با افزایش ۲.۲۴ درصدی به ۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان (هشت میلیون و نهصد هزار تومان) معامله شد.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما