معرفی 2 عطر پاییزی برای مردان خوش تیپ

طلا و جواهر اقتصاد 100: این عطر فرانسوی با نت‌های دارچین، عسل و گل اوسمانتوس به عنوان نت‌های اولیه، از همان ابتدا با فضایی بسیار گرم و آتشین آغاز می‌شود

معرفی 2 عطر پاییزی برای مردان خوش تیپ

مارلی اوجان (Parfums de Marly Oajan)

عطر اوجان از برند محبوب عطر و ادکلن مارلی در گروه بویایی شرقی قرار می‌گیرد و طبعی گرم دارد. این عطر فرانسوی با نت‌های دارچین، عسل و گل اوسمانتوس به عنوان نت‌های اولیه، از همان ابتدا با فضایی بسیار گرم و آتشین آغاز می‌شود و در ادامه با ورود نت‌های لوبان، گیاه درمنه، لابدانیوم، عنبر و غلبه دانه تونکا، مشک، وانیل و نعناع هندی به فضای عطر، رایحه‌ای دلنشین برای شما ساخته می‌شود. جالب است بدانید که ترکیب نت دارچین و دانه تونکا، رایحه‌ای شبیه به آلبالو را در عطرها ایجاد می‌کند و همین امر باعث شده که عطر مارلی اوجان فضایی آلبالویی و بسیار متفاوت داشته باشد.

امپریو آرمانی استرانگر ویث یو (Emporio Armani Stronger With You)

در عطر Stronger With You با گروه شرقی فوژه، نت‌های صورتی، وانیل و آکورد چوب کهربایی غالب است. این عطر ایتالیایی مردانه بسیار لوکس بوده و رایحه‌ای ملایم و معتدل دارد و جزو بهترین ادکلن های مردانه فصل پاییز محسوب می‌شود. ادو تویلت Stronger With You طوری طراحی شده که نه تندی زننده‌ای داشته باشد و نه جزو دسته عطرهای ملایم محسوب شود و در عین حال، نمایانگر احساس قدرت است و در میان مردان جوان طرفداران زیادی دارد.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما