زنان و مردان آبان ماهی نیروهای ماورایی آکوامارین را جدی بگیرید

طلا و جواهر اقتصاد 100: آکوامارین به‌عنوان سنگ نفس مناسب برای دستگاه تنفسی و ریه‌ها است بنابراین می‌تواند شرایط سینوس و سرفه‌های مکرر را بهبود بخشد.

زنان و مردان آبان ماهی نیروهای ماورایی آکوامارین را جدی بگیرید

آکوامارین یک سنگ خنک‌کننده برای مقابله با عفونت‌ها و مفید برای حنجره، گلو یا گلودرد است. این سنگ برای تب و سایر آلرژی‌های مزمن مؤثر است. سرماخوردگی و برونشیت را تسکین می‌دهد. برای مشکلات دندان و لثه مفید است و غده هیپوفیز و تیروئید را هماهنگ می‌کند. سنگ آکوامارین برای اگزما، کهیر و پسوریازیس تسکین‌دهنده است. همچنین می‌تواند به جلوگیری از شیوع تب‌خال کمک کند. برخی از بیماری‌های پوستی ناشی از آلرژی ممکن است توسط آکوامارین بهبود یابد و می‌تواند درمان مکمل برای زونا باشد. اگر هر شب 20 دقیقه آکوامارین روی پلک‌ها قرار بگیرد، چشم‌های خسته و برخی از مشکلات بینایی برطرف می‌شوند.آکوامارین به تعادل خشم یا ترس بیش‌ازحد کمک می‌کند و سو استفاده عاطفی، جسمی یا کلامی را از بین می‌برد. سنگی عالی برای کودکانی است که شرایط آسیب‌زا را تجربه کرده‌اند و با پرخاشگری رفتار می‌کنند.

آکوامارین شاید قوی‌ترین سنگ برای پاک‌سازی و فعال‌سازی چاکرای گلو باشد. این سنگ متولد آبان انرژی را از قلب به گلو تحریک می‌کند. چاکرای گلو صدای بدن است، یک دریچه فشار است که اجازه می‌دهد انرژی از چاکراهای دیگر بیان شود. در صورت مسدود شدن یا عدم تعادل، می‌تواند بر سلامت چاکراهای دیگر تأثیر بگذارد. هنگامی‌که چاکرای گلو در تعادل و باز باشد، می‌توانیم حقیقت شخصی خود را به جهان ارائه دهیم. آکوامارین به رفع بی‌حسی عاطفی و دشواری‌هایی که مردان گاهی اوقات در انتقال احساسات خود دارند، کمک می‌کند.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما