معرفی 2 عطر پرطرفدار برای استفاده روز و شب

طلا و جواهر اقتصاد 100: میراکل با رایحه‌ای گلدار، در سال 2000 توسط هری فرمونت، آلبرتو موریلاس و کریستین دوسولیه ساخته شد.

معرفی 2 عطر پرطرفدار برای استفاده روز و شب

  لانکوم میراکل (Lancome Miracle)

میراکل با رایحه‌ای گلدار، در سال 2000 توسط هری فرمونت، آلبرتو موریلاس و کریستین دوسولیه ساخته شد. این عطر زنانه با بوی پرتقال و رایحه‌ای کلاسیک و شرقی که مناسب استفاده شب و روز است. عطر لانکوم میراکل با نت‌های لیچی، فریزیا، مگنولیا، فلفل، زنجبیل، پرتقال ماندارین، یاس، مشک و عنبر خودنمایی می‌کند. رایحه گل‌ها و مرکبات به‌ویژه پرتقال به شما نشاط و انرژی می‌بخشد، در حالی‌که ادویه‌های این ترکیب احساس قدرت و زنانگی به شما القا می‌کنند. علاوه بر این نت‌های میوه‌ای، میراکل را به عطری مناسب برای تمام فصول تبدیل می‌کنند. این عطر جذاب در بین خانم‌ها در هر رده سنی بسیار محبوب است.

دیور جوی (Dior Joy)

عطر دیور جوی با رایحه گلی چوبی مخصوص بانوان است که توسط عطرساز ماهر، فرانسوا دماچی طراحی و در سال 2018 روانه بازار شد. این ادکلن با رایحه پرتقال به لطف ترکیب گل‌های خود با نت‌های میوه‌ها و چوب‌های نرم، احساس گرما و درخشندگی را به شما می‌دهد. عطر دیور جوی آمیزه‌ای از نت‌های پرتقال ماندارین، ترنج، یاس، هلو، گل رز، چوب صندل، مشک سفید، نعناع هندی و بنزوئین است. این عطر فوق‌العاده، احساس شادی و سرزندگی را در شما ایجاد می‌کند و برای استفاده در فصل‌های پاییز و زمستان مناسب است.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

تک نرخی شدن قیمت ارز به سود معیشتِ شهروندان است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما