این 2 عطر در هوای پاییز امسال خاطره ساز می شود

طلا و جواهر اقتصاد 100: عطر گوچی فلورا گورجس گاردنیا با نت‌های غنی و باطراوت خود که نشان‌دهنده زنانگی و زیبایی است متمایز می‌شود و ترکیبات غنی و باطراوت آن اثری فراموش‌نشدنی از خود به‌جای می‌گذارد.

این 2 عطر در هوای پاییز امسال خاطره ساز می شود

گوچی فلورا گورجس گاردنیا (Gucci Flora Gorgeous Gardenia)

فلورا گورجس گاردنیا رایحه‌ای شیرین، گلی و چوبی است که در سال 2021 عرضه شد. این عطر دارای ترکیبات خاص و الهام‌بخشی است که نت‌های گلی لطیف را با میوه‌های تازه ترکیب می‌کند. این عطر خنک زنانه دارای رایحه دلپذیر و مسحورکننده است از ترکیب نت‌های توت قرمز، ماندارین ایتالیایی، شکوفه گلابی، گل یاس، گاردنیا، نعناع هندی و شکر قهوه‌ای به وجود آمده است. عطر گوچی فلورا گورجس گاردنیا با نت‌های غنی و باطراوت خود که نشان‌دهنده زنانگی و زیبایی است متمایز می‌شود و ترکیبات غنی و باطراوت آن اثری فراموش‌نشدنی از خود به‌جای می‌گذارد.

بهترین عطر زنانه با بوی پرتقال که از افسانه و جادوی مرموز گل گاردنیا الهام گرفته شده است، یک گزینه ایده‌آل برای زنان مدرن که به دنبال ظرافت و تمایز هستند.

لووه آگوا میامی بیچ (Loewe Agua Miami Beach)

عطر لووه میامی بیچ از خانواده عطرهای گلی-چوبی-مشکی است که در سال 2018 عرضه شد. این رایحه باطراوت، فضای دریایی و سرزندگی تابستان را تداعی می‌کند. عطر یونیسکس لووه با ترکیب بی‌نظیری از گیاهان، میوه‌ها و گل‌ها، احساس شادی و سرزندگی را منعکس می‌کند. نت‌های پرتقال ماندارین، گلابی، توت سیاه، یاس، ماگنولیا، زنبق، مشک، خس‌خس و چوب صندل ترکیبی خنک و شیرین برای فصل تابستان ایجاد کرده‌اند.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

تک نرخی شدن قیمت ارز به سود معیشتِ شهروندان است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما