این 2 ادکلن پاییزی حال تان را خوب می کند

طلا و جواهر اقتصاد 100: بهترین ادکلن با بوی پرتقال از برند بی دی کی، رایحه‌ای باطراوت، شیرین، خنک و مرکباتی که توسط رالف شوایگر طراحی و در سال 2020 عرضه شد.

این 2 ادکلن پاییزی حال تان را خوب می کند

تام فورد نرولی پورتوفینو (Tom Ford Neroli Portofino)

برند عطر تام فورد مجموعه‌ای از عطرهای مرکبات تابستانی دارد. رایحه نرولی پورتوفینو از آب‌های زلال و سرزمین سرسبز پورتوفینو ایتالیا الهام گرفته است. این عطر یونیسکس و تابستانی آمیزه‌ای از نت‌های ترنج، پرتقال ماندارین، لیمو، پرتقال تلخ، نرولی، آمبرت، اسطوخودوس، رزماری و گل یاسمن است. رایحه عطر تام فورد نرولی پورتوفینو به شما احساس اعتمادبه‌نفس و شادابی می‌دهد. نرولی پورتوفینو به دلیل رایحه خنک و باطراوتش برای تابستان مناسب است. شما می‌توانید آن را در مکان‌ها و مناسبت‌های مختلف استفاده کنید.

بی دی کی پارفومز سیتروس ریویرا (BDK Parfums Citrus Riviera)

بهترین ادکلن با بوی پرتقال از برند بی دی کی، رایحه‌ای باطراوت، شیرین، خنک و مرکباتی که توسط رالف شوایگر طراحی و در سال 2020 عرضه شد. این عطر شیرین زنانه (مردانه) بوی بسیار آرام و دلپذیری دارد، مانند باغی پر از لیمو و یاس که چشمه‌های آب شیرین از میان آن می‌گذرد. بی دی کی پارفومز سیتروس ریویرا با نت‌های لیمو ایتالیایی، شکوفه پرتقال، ماندارین ایتالیایی، انجیر، مشک سفید و دانه تونکا هیجان شب‌های گرم تابستان را به تصویر می‌کشد. این عطر مدیترانه‌ای الهام گرفته از سرزمین جنوب ایتالیا، یک همراه تابستانی عالی است و ماندگاری بالایی دارد.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما