تاثیرات طلا و نقره بر روی بدن انسان

طلا و جواهر اقتصاد 100: براساس تحقیقات دانشمندان روسی که چند سال پیش منتشر شده بود، طلا روند فعالیت ارگانیسم بدن هر انسان را تسریع می کند و در مقابل آن نقره باعث آرام بخشی بدن انسان ها می شود.

تاثیرات طلا و نقره بر روی بدن انسان

 این دانشمندان اذعان داشته اند که طلا می تواند به رفع بیماریهای قلبی کمک شایانی کند فشار خون را پایین بیاورد و نقره نیز می تواند فشار خون را بالا ببرد.

این موضوع به قدری جدی شد که دانشمندان دیگر کشورها به تحقیقات و بررسی های مختلفی درباره این دو فلز با ارزش که استفاده بسیاری در زیورآلات مردان و زنان دارد انجام دهند. در بلاروس دانشمندان به این نکته پی بردند که طلا در تسریع درمان بیماریهای مربوط به معده می تواند بسیار اثر بخش باشد و نقره نیز باعث فروکش شدن عصبانیت و تندخویی در افراد می شود.

نکته حائز اهمیت و بسیار مهم این تحقیقات استفاده نکردن مردان از فلز طلا می باشد به طوری که تشعشات این فلز برای مردان مضر بوده و در مقابل برای زنان بسیار مفید است نکته ای که در دین اسلام استفاده از طلا برای مردان حرام شمرده شده و بسیار به این موضوع تاکید شده است. شاید بتوان گفت مهمترین دلیل این موضوع مضر بودن این فلز برای مردان می باشد.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما