کدام خانم ها به طلا برند ورساچه علاقه دارند؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: ورساچه در دهه ۱۹۹۰ میلادی یکی از برندهای معروف مد در جهان بود و کمپین‌های تبلیغاتی خاصی با سوپرمدل‌های جهانی نظیر کریستی تورلینگتون، لیندا اوانجلیستا و نائومی کمپبل را تبلیغ می‌کرد.

کدام خانم ها به طلا برند ورساچه علاقه دارند؟

تاریخچه برند ورساچه

 نوازندگان معروف آن زمان که از جمله آن‌ها مدونا، پرینس و التون جان بودند سفیران این برند و از دوستان صمیمی طراح جیانی ورساچه محسوب می‌شدند. در سال ۲۰۰۰ میلادی جنیفر لوپز که هنرمند و بازیگر آمریکایی است در چهل و دومین مراسم جوایز گرمی، لباس عجیب به رنگ سبز ابریشمی پوشید که طراحی آن به شکل برگ‌های گرمسیری بود و به این ترتیب به عنوان یکی از نمایش‌های شگفت‌ انگیز برند ورساچه معروف شد. 

در سال ۱۹۹۷، پس از اینکه بنیان‌گذار این برند جهانی در میامی به ضرب گلوله به قتل رسید ادامه دهنده راه او خواهرش دوناتلا بود. دوناتلا به عنوان مدیر هنری ورساچه مشغول به فعالیت شد و هم اکنون توسعه و مدیریت این کمپانی جهانی به عهده او است.

آرم ورساچه چیست؟

طرح سر مدوسا لوگو اصلی ورساچه بوده که در افسانه‌های یونان به عنوان زنی معروف است که پس از رنجاندن خدایان تبدیل به عجوزه شد. خدایی به نام Posidon این زن را در معبد آفرودیت گمراه کرد و بعد از این اتفاق موهای زیبای این زن به مارهایی تبدیل شد که با نگاه هر کسی به آن، فرد به سنگ تبدیل می‌شد. اگرچه این افسانه نماد جالبی برای انتخاب کمپانی که مربوط به مد می‌شود، نیست؛ اما به علت علاقه جیانی به ادبیات و افسانه‌های کلاسیک و به علت تعریفی که از زیبایی اولیه مدوسا شنیده بود زمینه ساز انتخاب شکل ورساچه برای لوگو شد.

معنی علامت ورساچه چیست؟

اگر به نشان تجاری ورساچه نگاه کنید، متوجه می‌شوید که دور تا دور آن حاشیه‌هایی دارد که به گردونه‌ مهر یا چلیپا شباهت دارد. این نقش‌ها در معماری و اماکن تاریخی ایران و برخی از کشورهای دیگر و در معبدهای ادیان دیگر هم مشاهده می‌شود. اعتقاد به گردونه مهر از باورهای مهرستایی حکایت دارد که به خورشید مربوط می‌شود. در این گرایش و باور، چرخش حیات بر اساس چرخش خورشید رخ می‌دهد.

 جواهرات و طلای برند ورساچه چگونه توصیف می‌‌شوند؟

جواهرات و زیورآلات ورساچه از جمله جواهرات باارزش در حال تولید محسوب می‌شوند. این برند ارائه دهنده انواع مختلف رویکردهای خلاق و سبک‌های سمبلیک و زنانه است. برند ورساچه توانست تحولی بزرگ در شکل جواهرات و ساعت خود به وجود بیاورد و سبب تنوع در شکل جواهرات و ساعت‌های خود باشد. هم اکنون با تجارب طولانی که این برند در تولید کلکسیون‌های مختلف کسب کرده است، جواهرات منحصر به فرد و درخشانی را تولید می‌کند. استفاده از طرح ورساچه و لوگوی مدوسا در طلا و جواهرات و زیورآلاتی همچون گوشواره طلا ورساچه، انگشتر ورساچه طلا زنانه و… سبب شده است محصولات آن از کمپانی‌های دیگر متمایز باشد. اکنون زیورآلات و جواهرات این برند از جمله سرویس طلا زنانه از معروف‌ترین محصولات تولیدی آن هستند که طرفداران کمی هم ندارد.

چه کسانی به طلا برند ورساچه علاقه دارند؟

اگرچه برند ورساچه طلا یکی از لوکس‌ترین و گران‌ قیمت‌ترین برندهای دنیا به شمار می‌رود؛ اما به دلیل اینکه طراحی‌های برند ورساچه به گونه‌ای است که همه مردم به آن رغبت نشان نمی‌دهند، مشتریان آن را افراد خاصی تشکیل می‌دهند. جواهرات ورساچه از جمله زیورآلاتی هستند که در گروه خاصی جای می‌گیرند و فرد هنگامی می‌تواند از طرفداران و خریداران این برند باشد که از جسارت متفاوت ظاهر شدن در جمع برخوردار باشد.

 به علت اینکه محصولات این برند، پرزرق ‌و برق و درشت هستند برای افرادی که به دنبال کارهای ظریف می‌گردند مناسب نیست. جواهرات این برند شامل سرویس طلا ورساچه، طلا ورساچه زنانه و مردانه و… است که اگرچه طراحی آن‌ها از لحاظ کیفیت، کاملا ظریف و هوشمندانه انجام می‌گیرد؛ اما اندازه درشتی دارند.

 افرادی که طراحی جواهرات ورساچه را به عهده دارند بر این باورند که این جواهرات در خاورمیانه از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است و نوع رفتار مردم، نحوه لباس پوشیدن و در کل سبک زندگی مردم خاورمیانه با سبک طراحی ورساچه هماهنگ است و آنها به این جواهرات سنگین و پرزرق‌وبرق علاقه خاصی دارند. در کشور ما هم عده‌ای از افراد به خرید این جواهرات تمایل نشان می‌دهند. 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما مجمع تشخیص ،پیشنهاد عضویت ایران در FATF را تصویب می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما