این مدل جواهرات ترند شده ویژه خانم های خوش سلیقه

طلا و جواهر اقتصاد 100: برای برخی از مردم، جواهرات ترند شده، اهمیت بسیار بالایی دارند.

این مدل جواهرات ترند شده ویژه خانم های خوش سلیقه

 بنابراین ممکن است برای‌شان سؤال پیش بیاید، جواهراتی که ترند می‌شوند چه مدلی‌هایی دارند. در ادامه به برخی از این مدل‌ها اشاره می‌کنیم.

یک گوشواره

در این سال‌ها گوشواره‌های تک، بسیار رایج شده است. اغلب این گوشواره‌ها اندازه متوسط تا بزرگی دارند که جذابیت آن را دو چندان می‌کند.

سایز بزرگ گردنبند

گردنبندهای بزرگ نیز یک نمونه از جواهرات ترند شده سال 2024 است. طراحان 2024 فرض را بر این گذاشته‌اند که هر چه گردنبند بزرگ‌تر باشد، جذابیت بیشتری خواهد داشت. برای همین به میزان بالایی تولیدات جواهرات ترند شده، به ساخت گردنبندهای بزرگ با سنگ‌های ریز و ظریفی است که وزن کمی هم دارند، اختصاص داده شده است.

گردنبند چوکر

از سال 2024 گردنبند‌های چوکر طرفداران زیادی پیدا کرد. اغلب چوکرهای طراحی‌شده بزرگ هستند و در میان مردان و زنان محبوبیت بالایی دارند.

طرح حیوانات

یکی از طرح‌هایی که امسال بسیار مورد توجه قرارگرفته است، جواهراتی با طرح حیوانات است. این جواهرسازان با کار کردن طرح‌های حیوانات و حشرات، توانسته است دل افراد طبیعت دوست را به دست بیاورد و محبوبیت زیادی به دست بیاورد.

استفاده از طرح کره سه‌بعدی

کره‌های سه‌بعدی متقارن همیشه طرفداران زیادی داشته‌اند؛ اما در سال جدید رنگی‌بندی‌ها و اندازه‌های متفاوت و طرح‌های متنوع‌تری نیز پیدا کرده‌اند. گوشواره‌های نامتقارن که کره‌هایی با سایزهای متفاوت دارند، در سال‌های اخیر بسیار پرفروش بوده است.

دستبندهای بزرگ

برندهای معروف سعی در طراحی زیورآلات بزرگ کرده‌اند و در همین راستا، به ساخت دستبندهایی با سایز بزرگ پرداخته‌اند. اگر چه دستبندهایی با طراحی ظریف هم هنوز طرفداران خاص خود را دارد، اما در سال 2024 این نوع دست‌بند هم مورد توجه قرارگرفته است.

گردنبند کارتیر

این مدل گردنبند سال‌ها است که طرفداران بسیاری دارد؛ اما با این وجود در سالی که گذشت بیشتر از هر زمان دیگری از زنجیرهای کارتیر به میزان بسیار بیشتری در طراحی جواهرات ترند، دیده شده است. همین مسئله باعث شد افرادی که تا به امروز با این مدل گردنبند و دستبند آشنایی نداشتند، نیز با آن آشنا شوند.

گوشواره حلقه‌ای

شاید برای شما هم گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ، از جمله نوستالژی‌ها به حساب بیاید، اما با این وجود هنوز هم گوشواره‌های حلقه‌ای، از جواهرات ترند شده سال هستند.

در سال 2024 این مدل گوشواره‌ها در ردیف پرفروش‌ترین مدل‌های گوشواره قرار گرفتند و هنوز هم با ارائه طرح‌های جدیدتر و متفاوت‌تر، دوستداران طلا علاقه زیادی به خرید این مدل کلاسیک دارند.

شاید یکی از دلایل پر طرفدار بودن این مدل گوشواره‌ها این است که به راحتی با استایل شما ست می‌شوند و برای ست شدن با هر نوع لباسی مناسب هستند. شما می‌توانید گوشواره حلقه‌ای را با یک لباس اسپرت ست کنید و یا به عنوان اکسسوری و کامل‌کننده لباس مجلسی خود بیندازید.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما