طلا در مسیر بهترین سود سه ماهه

طلا و جواهر اقتصاد 100: بررسی نوسانات فلز زرد حاکی از آن است که طلا در این سه ماهه، 14 درصد افزایش یافته که بالاترین میزان از ژانویه 2016 است. به علاوه، این فلز گرانبها تنها در ماه اکتبر، نزدیک به 6 درصد رشد داشته است.

طلا در مسیر بهترین سود سه ماهه

طلا همچنان در مسیر بهترین سود سه ماهه خود در بیش از هشت سال گذشته قرار دارد.

به گزارش  «اف‌ایکس امپایر» گرچه طلا در روز سه شنبه از بالاترین رکورد هفته‌ی گذشته‌ی خود یعنی 2685.42 دلار در هر اونس فاصله دارد، اما فلز زرد هم‌اکنون در مسیر بهترین سود سه ماهه خود در بیش از هشت سال گذشته است که این امر از کاهش نرخ فدرال رزرو ایالات متحده و علاقه‌ی مجدد سرمایه‌گذاران به دارایی‌های امن نشأت می‌گیرد.

بررسی نوسانات فلز زرد حاکی از آن است که طلا در این سه ماهه، 14 درصد افزایش یافته که بالاترین میزان از ژانویه 2016 است. به علاوه، این فلز گرانبها تنها در ماه اکتبر، نزدیک به 6 درصد رشد داشته است.

کاهش اخیر نیم درصدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو، همراه با آغاز اقدامات محرک جدید توسط چین، باعث افزایش علاقه به خرید شده است. در عین حال، تنش‌های ژئوپلیتیکی مستمر، جذابیت طلا را بیشتر تقویت کرده است.

داده‌های کلیدی ایالات متحده و نظرات فدرال رزرو در کانون توجه قرار دارند

داده‌های اقتصادی ایالات متحده که قرار است طی جلسه منتشر شود، شامل PMI تولید ISM و فرصت‌های شغلی JOLTS است. تحلیلگران انتظار دارند که PMI تولید ISM اندکی افزایش یابد و به 47.6 برسد، در حالی که پیش‌بینی می‌شود فرصت‌های شغلی از 7.67 میلیون به 7.64 میلیون کاهش یابد.

چنانچه داده‌ها نشان‌دهنده‌ی ضعف در بازار کار یا بخش تولید باشند، می‌توانند انتظارات برای کاهش بیشتر نرخ بهره‌ی فدرال رزرو را تقویت کند.

در این هفته، فعالان بازار چندین شاخص کلیدی اقتصادی ایالات متحده، از جمله گزارش اشتغال ADP (پیش‌بینی: 145000) و داده‌های پیش‌بینی‌شده‌ی حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (پیش‌بینی: 144000) را که برای انتشار در روز جمعه تنظیم شده‌اند، از نزدیک زیر نظر خواهند داشت.

این گزارش‌ها بینش‌های ارزشمندی در مورد سلامت بازار کار و چشم‌انداز سیاست فدرال رزرو ارائه می‌دهند.

علاوه بر این، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و میشل بومن، رئیس بانک مرکزی، قرار است سخنرانی کنند و نظرات آنها احتمالاً بر مسیر کوتاه‌مدت طلا تأثیر می‌گذارد.

پیش‌بینی کوتاه‌مدت

طلا همچنان تحت فشار نزولی محتاطانه قرار دارد و زیر نقطه‌ی محوری خود در 2641.87 دلار معامله می‌شود. شکست بالای سطح 2,649.83 دلار می‌تواند مومنتوم صعودی را آغاز کند، در حالی که حمایت در 2630.95 دلار بسیار مهم است.

پیش بینی و تحلیل تکنیکال قیمت طلا

طلا (XAU/USD) با 0.18 درصد افزایش در معاملات اولیه، در سطح 2638.45 دلار معامله شد. این فلز گرانبها بالاتر از سطح حمایت کلیدی خود در 2630.95 دلار باقی مانده است، اما در زیر نقطه محوری 2641.87 دلار قرار دارد که نشان‌دهنده‌ی یک سوگیری نزولی محتاطانه است.

مقاومت فوری در 2649.83 دلار مشاهده می‌شود که در نزدیکی میانگین متحرک نمایی 50 روزه (50-EMA) در 2647.21 دلار است که می‌تواند به عنوان سقفی برای هرگونه سود کوتاه‌مدت عمل کند.

شکست بالاتر از این سطح ممکن است نشانه‌ی بازگشت صعودی به سمت 2659.65 دلار باشد. از جنبه‌ی نزولی، لغزش به زیر 2630.95 دلار می‌تواند فشار فروش بیشتری را به همراه داشته باشد و حمایت را در 2622.85 دلار هدف قرار دهد.

به طور کلی، کانال نزولی به فروشندگان پیشنهاد می‌کند که کنترل را در دست بگیرند، مگر اینکه شکست بالای 2642 دلار تحقق یابد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما