معرفی 9 عطر زنانه که مردان خوش تیپ را جذب می کند

طلا و جواهر اقتصاد 100: عطرها، بیان‌گر شخصیت پنهان انسان‌ها هستند. آن‌ها وجه لطیف، پرذوق و جذاب وجود شما را به اطرافیانتان می‌نمایانند.

معرفی 9 عطر زنانه که مردان خوش تیپ را جذب می کند

رایحه‌ها، هنر نهفته‌ای هستند که سرنوشت نیمه‌های گمشده را رقم می‌زنند و عشقی پرشور را به ارمغان می‌آورند. حتما تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که کدام عطر موجب تلطیف رابطه بین شما و شریک عاطفی‌تان می‌شود. باید دانست عطری که خانم‌ها استفاده می‌کنند، تاثیر به‌سزایی در مجذوب نمودن همسرانشان دارد و حس بویایی، یکی از بهترین دریچه‌های ایجاد عاطفه و علاقه قلبی و فیزیکی است.

چه عطرهای زنانه‌ای مردان را جذب می‌کنند؟

جالب است بدانید که حس بویایی در مردان، چند درجه قوی‌تر از زنان است و به همین علت، ارتباط بیشتری با روایح برقرار می‌کنند. شما برای برانگیختن شیفتگی شریک عاطفی‌تان نسبت به خود، می‌توانید از عطرهایی که ظرافت و لطافت زنانه را به رخ می‌کشند، استفاده کنید. البته سلایق متفاوت است و ممکن است همسر یا شریک عاطفی شما، مجذوب رایحه‌ای دربردارنده عشق آتشین و جسورانه، شود. اگر مرد رویای خود را بشناسید، یافتن عطر زنانه جذب کننده مردان کار چنان سختی نخواهد بود.

1. جورجیو آرمانی سی پشن (Giorgio Armani Si Passione)

نام تجاری این عطر جذب کننده زنانه، GIORGIO ARMANI – Si Passione است که در سال 2017، توسط برند جورجیو آرمانی در ایتالیا تولید شد. غلظت این عطر بالاست و به همین علت، در گروه ادو پرفیوم قرار می‌گیرد. عطر جورجیو آرمانی سی پشن، طبعی گرم و شیرین دارد و گروه بویایی آن، گلی میوه‌ای است که به وضوح، بیانگر حرارت و صمیمیت بی‌حد و حصر آن می‌باشد. زنانی که اعتماد به نفس بالا دارند و از ریسک‌ها نمی‌ترسند، بیشتر این عطر را انتخاب می‌کنند تا جلوه‌ای از رهایی و شجاعت آنان، حتی در روابط عاطفی باشد.

اسانس اولیه این عطر شیرین زنانه شامل انگور فرنگی سیاه، فلفل صورتی و گلابی است. اسانس میانی آن رز و گل آفتاب‌پرست و اسانس پایه آن، وانیل و سدر را شامل می‌شود. یکی از عطرهای جذب کننده مردان ایده‌آل استفاده در فصول خنک که ماندگاری و پراکندگی آن در حد متوسط می‌باشد.

2. ایو سن لوران لیبر له پارفوم (Yves Saint Laurent Libre Le Parfum)

در سال 2022، کارلوس بنایم و آن فلیپو از برند ایو سن لورن فرانسه، رایحه اصیل و جذابی را خلق کردند که نام تجاری YVES SAINT LAURENT – Libre Le Parfum را به خود گرفت. گروه غلظت این عطر جذب کننده مردان، ادو پرفیوم و گروه بویایی آن، شرقی گلی می‌باشد. طبع گرم و شیرین آن موجب شده است تا بانوان خون‌گرم، کاریزماتیک و بااحساس آن را انتخاب کنند. این عطر محبت و گرما را بین شما و شریک عاطفی‌تان تشدید می‌کند و موجب می‌شود که در یک رابطه احساسی، همیشه با آغوش باز از شما استقبال شود.

در اسانس اولیه این عطر فرانسوی روایح ترنج، نارنگی ماندارین، زنجبیل و زعفران دارد. رایحه میانی آن نیز شامل نت‌هایی مانند اسطوخودوس و شکوفه پرتقال است. در اسانس پایه عطر ایو سن لوران لیبر له پارفوم نیز دانه تونکا، وانیل، خس خس و عسل را داریم که شیرینی لطیفی را به ارمغان می‌آورند. می‌توانید در فصول سرد سال از این رایحه زنانه بی‌نظیر استفاده کنید تا از ماندگاری زیاد و پراکندگی بوی بالای آن بیشتر بهره‌مند شوید.

3. پارفومز د مارلی کاسیلی (Parfums de Marly Cassili)

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان را با نام تجاری PARFUM de MARLY –Cassili می‌توانید پیدا کنید. این ادو پرفیوم بی‌نظیر زنانه، در سال 2019 توسط برند پارفومز د مارلی فرانسه عرضه شده و تا به امروز، طرفداران زیادی پیدا کرده است. گروه بویایی عطر مارلی کاسیلی، شرقی گلی و طبع آن، ملایم و شیرین است. با استشمام این رایحه، ترکیبی وسوسه‌انگیز و مطبوع از میوه‌های خوشمزه و گلبرگ‌های لطیف به مشام اطرافیانتان می‌رسد و موجی از نشاط و شور به همراه لطافت عاشقانه به آن‌ها القا می‌شود.

اسانس اولیه این عطر زنانه اورجینال از رز، دانه‌های قرمز و روایح گلی تشکیل شده است. اسانس میانی آن شامل آلو، پلومریا، پتالیا، گل ابریشم و اسانس پایه آن شامل دانه تونکا، چوب صندل سفید و وانیل است. ماندگاری و پراکندگی بوی این عطر در حد متوسط است و بهتر است که در فصول سرد سال مورد استفاده قرار گیرد.

4. ژان پل گوتیه اسکندل له پارفوم زنانه (Jean Paul Gaultier Scandal Le Parfum)

عطر اسکندل له پارفوم زنانه را می‌توانید با نام تجاری Jean Paul GAULTIER – Scandal Le Parfum و بطری منحصربه‌فردی که ظرافت و جذابیت زنانه را به رخ می‌کشد، بیابید. آنه آیو، دافنه بوزه و پلگرین از برند عطر ژان پل گوتیه فرانسه، در سال 2022 این رایحه جادویی را ساختند. این عطر از نوع ادو پرفیوم بوده و در گروه بویایی شرقی گلی قرار گرفته است. طبع و گرم و شیرین دوست‌داشتنی آن، حامل جسارت، اغواگری، نیرومندی و عشق است. بانوان جذاب و بی‌همتا، هرگز از چنین انتخابی برای جلب شیفتگی همسران خود نمی‌گذرند.

در اسانس اولیه عطر ژان پل گوتیه اسکندل له پارفوم زنانه، یاس و در اسانس میانی آن، کارامل و نمک به کار رفته است. اسانس پایه آن نیز متشکل از وانیل می‌باشد. این عطر زنانه جذب کننده مردان مناسب فصول سرد بوده و دارای ماندگاری و پراکندگی بوی نسبتا خوبی است.

5. تیزیانا ترنزی کیرکه (Tiziana Terenzi Kirke)

نام تجاری این عطر، Tiziana Terenzi – Kirke است که در سال 2015 توسط پائولو ترنزی از برند تیزیانا ترنزی ایتالیا خلق شد. غلظت آن اکستریت د پرفیوم و گروه بویایی آن چایپر میوه‌ای می‌باشد. این عطر یونیسکس است که یعنی برای استفاده خانم‌ها و آقایان می‌تواند مناسب باشد. طبع معتدل و شیرین آن، صمیمیت و شادی را به روابط شما می‌بخشد و به دلربایی شما می‌افزاید.

بهترین عطر زنانه برای جذب مردان با اسانس اولیه هلو، برگ و جوانه انگور فرنگی، تمشک، گلابی، میوه گل ساعت و ماسه دریا که با گذر زمان و در اسانس میانی با روایح گل برف جذابیت خود را دو چندان می‌کند. و در نهایت در نت‌های پایانی روایح مشک، نعناع هندی، وانیل، گل آفتاب‌پرست و چوب صندل سفید این قدرت را حفظ می‌کند. این ترکیب ماهرانه، جریانی از احساسات و الهام را در وجود شما جاری می‌سازد. عطر تیزیانا ترنزی کیرکه مناسب فصول سرد بوده و ماندگاری و پراکندگی بوی آن فوق‌العاده می‌باشد.

6. ویکتوریا سکرت بامبشل (Victoria’s Secret Bombshell)

نام تجاری این عطر VICTORIA’S SECRET – Bombshell است و در سال 2010 توسط مارک کنیتکوسکی و آدریانا مدیانا از برند ویکتوریا سکرت آمریکا ساخته شده است. گروه غلظت این عطر جذاب زنانه ادو پرفیوم و گروه بویایی آن، گلی میوه‌ای است. این عطر طبعی خنک و شیرین دارد که جذابیت و فریبندگی را در عین لطافت و شادابی با خود می‌آورد. اسانس اولیه آن شامل گریپ فروت، پرتقال، توت‌فرنگی، آناناس و میوه گل ساعت است که نت میوه‌ای مست‌کننده آن را رقم می‌زند. اسانس میانی آن یاس، گل برف، گل صدتومانی، ارکیده و دانه‌های قرمز دارد و اسانس پایه آن شامل خزه درخت بلوط، مشک و روایح چوبی است. ماندگاری و پراکندگی بوی عطر ویکتوریا سکرت بامبشل، متوسط است و بهتر ایت که در فصول گرم استفاده شود.

7. تام فورد الکتریک چری (Tom Ford Electric Cherry)

نام تجاری این عطر مدرن TOM FORD – Electric Cherry است و در سال 2023 توسط برند آمریکایی عطر تام فورد، به بازار جهانی عطر عرضه شد. این ادو پرفیوم، یونیسکس بوده و در گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار دارد. طبع معتدل آن موجب شده است تا با تمام سلایق سازگاری داشته باشد و سرزندگی و آرامش را به طور همزمان القا نماید؛ و این همان چیزی است که یک رابطه عاشقانه به آن احتیاج دارد. اسانس اولیه آن شامل زنجبیل و گیلاس و اسانس میانی آن شامل یاس است. در رایحه پایه آن نیز فلفل صورتی، مشک و آمبرتولید را داریم. عطر تام فورد الکتریک چری از ماندگاری و پراکندگی بوی خوبی برخوردار است.

8. بیلی آیلیش زنانه (Eilish Billie Eilish)

این عطر را با نام تجاری Billie Eilish – Eilish و بطری جذاب طلایی‌رنگ آن می‌شناسند. استیو دمکادو از برند آمریکایی بیلی آیلیش، در سال 2021 آن را خلق نمود. این ادوپرفیوم زنانه، در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار دارد و طبع گرم و شیرین آن، به دلفریبی و زیبایی بانوان می‌افزاید. اسانس اولیه این عطر شامل نارنگی ماندارین، قند و دانه‌های قرمز و اسانس میانی آن شامل وانیل، ادویه‌جات معطر، رز و کاکائو می‌باشد. در رایحه پایه آن دانه تونکا، کهربا، مشک و روایح چوبی ترکیب شده‌اند. با ظرافت پراحساس عطر بیلی آیلیش زنانه، عشق اطرافیانتان به خود را دوچندان خواهید کرد. از این عطر جذب کننده مردان در فصول سرد استفاده کنید تا ماندگاری و پراکندگی بوی خوب آن را بهتر احساس نمایید.

9. ویکتوریا سکرت وری س.ک.سی نایت (Victoria’s Secret Very Se.x.y Night)

نام تجاری آن VICTORIA’S SECRET – Very Sexy Night Eau de Parfum است و توسط شرکت ویکتوریا سکرت آمریکا در سال 2019 عرضه شد. این ادو پرفیوم مناسب استفاده بانوان بوده و در گروه بویایی شرقی گلی قرار گرفته است. طبع گرم آن، عمیق و لذت‌بخش است و یادآور شبی مست‌کننده و خاطره‌انگیز خواهد بود. با استفاده از این عطر تحریک کننده زنانه، در دسته بانوان خوش‌استایل، جذاب و دوست‌داشتنی قرار می‌گیرید. نت اولیه آن شامل آلو، روایح چوبی و سیب است.

عطر ویکتوریا سکرت نایت، بطری مشکی‌رنگ جذاب و خوش‌دستی دارد و حتی ظاهر آن نیز زیبا و چشمگیر است. بهتر است از این عطر زنانه در ماه‌های سرد سال استفاده کنید تا ماندگاری و پراکندگی بوی متوسط آن بیشتر نمایان شود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

کدام اقدام ضربتی ، شوک مثبت به معیشت کارگران است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما