عقیق سنگ خوش شانسی متولدین مهر ماه

طلا و جواهر اقتصاد 100: عقیق خوش شانسی را به عنوان سنگ ماه تولد مهر برای متولدین این ماه فراهم می کند.

عقیق سنگ خوش شانسی متولدین مهر ماه

از فراوان ترین سنگ های روی زمین است. معمولا کدر و نیمه شفاف است. اما بصورت شیشه سان هم وجود دارد و تقریبا می توان گفت به همه رنگ وجود دارد. عقیق از ریز بلورهای کوارتز با ناخالصی های متفاوت شکل گرفته است. سختی این سنگ بین 6 تا 7 است و بلور های آن بصورت تریگونال است.

عقیق شجر یا خزه ای که از انواع گرانبهای عقیق است در رنگ های سبز متنوعی دیده می شود و دارای ترکیبات کلریت می باشد که بصورت یک درخت یا گلسنگ در درون بلور رشد کرده است. هم در سواحل دریای خزر و هم سواحل خلیج فارس بلورهای آب شسته عقیق را در رنگ های قهوهای، سرخ، شیری و سبز می توان یافت. بر بستر اکثر رودخانه های ایران عقیق یافت می شود و هرگاه آب آنها را شسته باشد، تمیز دادن آنها آسان تر است. معمولا عقیق را بصورت کابوشون تراش می دهند.

خواص عقیق برای متولدین مهر

عقیق سبز بیشتر برای متولدین ماه مهر کاربرد دارد.  انواع متعددی از عقیق با توجه به نوع رنگ و یا نوع حکاکی که می توان بر روی آنها انجام داد در انواع مختلف سحر و جادو مورد استفاده قرار می گیرد. این سنگ های خاص دارای انرژی های دیرینه ای هستند. در متون باستانی گفته شده که عقیق به عنوان یک طلسم یا جادوی رفع طلسم به شدت ارزشمند بوده و قادر به فرونشاندن عطش و نیز محافظت از تب می باشد. حتی داستان هایی هم وجود دارد که به ما می گوید جادوگران ایرانی از عقیق برای انحراف طوفان های ناخواسته استفاده می کنند.

گفته می شود عقیق به منظور افزایش قوه بینایی و تحریک توانایی تحلیلی کلی شخص و نیز ایجاد تعادل بین امور فیزیکی، عاطفی، فکری و معنوی استفاده می شود. همچنین این سنگ بی نظیر برای کاستن خصومت ها و دشمنی و افزایش خوش قلبی و نیکخواهی بسیار مفید است. عقیق آبی نیز مختص متعادل کردن چاکرای گلو است، اما در نظم دادن به چاکرای قلب، چشم سوم و تاج نیز کاربرد دارد. عقیق به علت رنگ آبی بودن خود در آرام کردن ذهن بسیار مفید بوده، و آنچنان آرامشی به شخص می دهد که توانایی ارتباط با نیروهای ماورائی و روحانی را نیز پیدا خواهد کرد. به طور کلی عقیق سنگ ماه تولد مهر ، مرداد، بهمن، دی و شهریور می باشد!

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما