آشنایی با انگشترهای سولیتر زنانه

طلا و جواهر اقتصاد 100: سولیتر به تمام زیورآلات و جواهراتی گفته می شود که دارای یک نگین هستند.

آشنایی با انگشترهای سولیتر زنانه

توجه داشته باشید که سولیتر بودن تنها مختص انگشتر نیست و جواهرات سولیتر دیگر مانند گردنبند سولیتر، گوشواره و دستبند سولیتر نیز طراحی و تولید می شود که معروف ترین این مجموعه انگشترهای سولیتر هستند.

در دسته بندی زیورآلات و جواهرات مختلف، انگشترهای سولیتر را در دسته انگشترهای الماس قرار می دهند. به همین علت در گذشته تنها قشر ثروتمند و طبقات اشرافی از این جواهرات استفاده می کردند. این روزها در ساخت انگشترهای سولیتر به ندرت و در موارد خاص از الماس استفاده می شود و به جای آن کریستال را به کار می برند. ایرانیان به این انگشترهای زیبا، انگشتر نشان یا نامزدی نیز می گویند، زیرا معمولا برای چنین مراسماتی مورد استفاده قرار می گیرد.

سازنده سولیتر

نخستین بار برند معروف تیفانی اقدام به ساخت انگشترهای سولیتر کرد. در واقع این برند با هدف به رخ کشیدن زیبایی و سادگی الماس این انگشترهای جذاب را تولید نمود. همان طور که گفته شد در آن زمان که این انگشترها تولید می شدند تنها طبق اشراف و ثروتمندان ادقام به خرید آن ها می کردند. همین امر باعث شد تا تیفانی برای ساخت این جواهر نهایت ظرافت، دقت و زیبایی را به کار ببرد. تیفانی برای ساخت پایه های این انگشترها معمولا نوع نرم (Comfort Fit Shank) را انتخاب می کند.

ویژگی های انگشتر سولیتر

همان گونه که متوجه شدید آن چه موجب تمایز انگشتر سولیتر از دیگر انگشترها و جواهرات شده است، ویژگیتک نگین بودن آن است. این بدین معناست که تنها انگشترهایی می توانند در دسته جواهرات سولیتر قرار بگیرند که حتما تک نگین باشند. سادگی و در عین حال زیبایی این انگشترها از دیگر ویژگی هایی است که بسیار مورد توجه افراد قرار می گیرد.

این انگشترها در مقایسه با دیگر جواهرات پرنگین و شلوغ وزن کمتری دارند. بنابرین زمانی که از آن استفاده می شود، احساس خستگی و سنگینی احساس نمی کنید.

تفاوت انگشتر سولیتر با دیگر انگشترها

هر انگشتری که  بیش از یک نگین داشته باشد را نمی توان به عنوان انگشتر سولیتر معرفی کرد. در واقع این اصلی ترین مشخصه انگشتر سولیتر است و اگر بیش از یک نگین داشته باشد دیگر انگشتر سولیتر نیست حتی اگر نگین های آن ها الماس و کریستال باشد.

برای مثال برخی از انگشترها به صورت سه نگین طراحی می شوند، بر روی پایه این انگشترها سه نگین از کریستال و الماس تعبیه شده است. دلیل استفاده از الماس و کریستال برای این انگشترها این است که بتوانند آن ها را مانند انگشترهای سولیتر ساده و زیبا نشان دهند. این در حالی است که هیج یک از آن ها با انگشتر سولیتر قابل مقایسه نیستند.

انگشتر نقره سولیتر

با توجه به این که انگشترهای سولیتر تقریبا قیمت بسیار بالایی دارند، بسیاری از افراد توانایی مالی برای خرید آن ها را ندارند. همین امر باعث شده تا تولید کنندگان و سازندگان جواهرات و زیورآلات انگشترهای سولیتر نقره را بسازند. این انگشترها این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و در مقایسه با برخی از انگشترهای طلا بسیار محبوب تر هستند.

به علاوه ساخت انگشترهای سولیتر نقره موجب شد تا زوج هایی که نمی توانند برای مراسمات نامزدی و عروسی خود طلای آن را خریداری کنند، به سراغ سولیترهای نقره بروند. از آن جایی که نقره بسیار شبیه به طلای سفید است، بنابراین می توان در مراسمات مختلف از آن استفاده کرد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما