نقره بار دیگر خریداران را جذب می‌کند

طلا و جواهر اقتصاد 100: نقره (XAG/USD) برای دومین روز متوالی در روز جمعه خریداران را به خود جذب کرد.

نقره بار دیگر خریداران را جذب می‌کند

به گزارش  «اف‌ایکس استریت» نقره‌ (XAG/USD) برای دومین روز متوالی در روز جمعه خریداران را به خود جذب کرد و در نیمه‌ی اول جلسه اروپا، به سود بالای 31.00 دلار، نزدیک به اوج دو ماهه پایبند ماند.

از منظر تکنیکال، شکست اخیر از طریق مقاومت خط روند نزولی کوتاه‌مدت، در حدود منطقه 29.35 دلار، که مصادف با میانگین متحرک ساده 100 روزه (100-SMA) بود، به عنوان یک محرک تازه برای معامله‌گران صعودی تلقی شد.

علاوه بر این، ظهور مقداری کاهش خرید در روز پنج‌شنبه، همراه با نوسانگرهای مثبت در نمودار روزانه، نشان می‌دهد که مسیر کمترین مقاومت برای نقره (XAG/USD) به سمت صعود است.

چشم‌انداز مثبت با این واقعیت تأیید می‌شود که به نظر می‌رسد فلز سفید هم‌اکنون بالاتر از مرز 31.00 دلار پذیرفته شده است. از این رو، صعود بعدی به فراتر از مانع میانی 31.45 دلار، در مسیر رسیدن به سقف نوسانی جولای در حوالی منطقه 31.75 دلار و علامت 32.00 دلار، به نظر یک احتمال متمایز است. این مومنتوم می‌تواند بیشتر امتداد یابد و به نقره (XAG/USD) اجازه دهد تا بالاترین سطح یک دهه‌ی اخیر را به چالش بکشد. ناگفته نماند که این سطح حدوداً اواسط 32.00 دلار است که در ماه می لمس شد.

از طرف دیگر، به نظر می‌رسد ضعف زیر 31.00 دلار در نزدیکی منطقه افقی 30.70 دلار حمایت مناسبی پیدا کرده است. گفتنی است هرگونه کاهش بیشتر ممکن است همچنان به عنوان یک فرصت خرید تلقی شود و نزدیک به مرز روانی 30.00 دلار محدود بماند. برخی از فروش‌های متعاقب می‌تواند نقطه‌ی شکست مقاومت تلاقی 29.35 دلاری را که هم‌اکنون به حمایت تبدیل شده است، به تصویر بکشد، که اکنون باید به‌عنوان یک روند کوتاه‌مدت قوی و یک نقطه محوری کلیدی برای این فلز گرانبها عمل کند.

شکست متقاعد‌کننده در زیر می‌تواند ریزش را تسریع کند و نقره (XAG/USD) را به زیر علامت 29.00 دلار، و به سمت آزمایش پشتیبانی مربوطه بعدی در نزدیکی منطقه 28.20-28.15 دلار بکشاند. به دنبال آن، علامت 28.00 دلار و حمایت افقی قوی در نزدیکی منطقه 27.70 دلار یا پایین‌ترین سطح ماهانه قرار می‌گیرد که اگر شکسته شود ممکن است سوگیری کوتاه‌مدت را به نفع معامله‌گران نزولی تغییر دهد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما