عقیق؛ سنگی جادویی برای متولدین ماه مهر

طلا و جواهر اقتصاد 100: آنچه امروزه به‌عنوان نام ‌سنگ عقیق شناخته می‌شود از رودخانه آچاتس در سیسیل ایتالیا مشتق شده.

عقیق؛ سنگی جادویی برای متولدین ماه مهر

در دوره باستان، چندین تمدن (مانند بین‌النهرین، مصری‌ها و غیره) از این سنگ به دلیل ویژگی‌های آن و همچنین زیبایی طبیعی آن بهره‌برداری می‌کردند.

سنگ راف عقیق سلیمانی

عقیق سنگ ماه تولد مهر یکی از انواع کلسدونی هاست عقیق ها درای طیف گسترده ای از رنگ ها هستند. این رنگ ها در حقیقت نتیجه تاثیر اکسیدهای آهن، منگنز، تیتانیوم، کرومیوم، نیکل و دیگر عناصر می باشند. همه عقیق ها جلایی فوق العاده به خود می گیرند و با توجه به وجود رنگهای زیبا و الگوهای متنوع مورد استفاده بسیاری از طراحان طلا و جواهر قرار می گیرند.

گنجه نیز با بهره گیری از نیروهای متخصص و خلاق در زمینه طراحی طلا و جواهر آمادگی دارد اثری خاص و ماندگار با سنگ عقیق اصل را برای شما تولید کنید درخواست خود را می توانید از طریق لینک زیر ثبت نمایید.

خواص درمانی عقیق، سنگ مهر

سنگ عقیق سنگی است که اضطراب را آرام می‌کند و تسکین‌دهنده و آرام‌بخش است؛ و به هرکسی کمک می‌کند تا اعتمادبه‌نفس پیدا کند و خود را همان‌طور که هست بپذیرد. در زمان‌های دشوار شجاعت را برای حامل آن به همراه می‌آورد. این سنگ مهر می‌تواند باعث بهبود تمرکز و تقویت حافظه شود. عقیق همچنین سنگی است که با بررسی تجربیات زیسته و تأمل، خرد را پرورش می‌دهد. از این منظر سنگ عقیق به شما اجازه می‌دهد تا بر خشم درونی خود غلبه کنید. نقش سنگ عقیق، رفع اختلالات درونی و آسیب‌های عاطفی، ایجاد احساس امنیت است.

سنگ عقیق همچنین می‌تواند انرژی خانه شما را هماهنگ کند. قرار دادن عقیق در خانه یا محل کار خود، دو ویژگی اصلی آن را به شما می‌بخشد: آرامش و شانس. قرار دادن عقیق در اتاق فردی که بیمار است به او روحیه و شهامت می‌بخشد. عقیق سنگی عالی برای هماهنگی جسم، روان و روح است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما