عکس ساعت رولکس ساخته شده از الماس اعجوبه فوتبال

طلا و جواهر اقتصاد 100: تمام کلکسیونرهای ساعت می‌دانند که هیچ مجموعه ساعت خوبی بدون رولکس کامل نمی‌شود و این همان چیزی است که رونالدو نیز با آن موافق است.

عکس ساعت رولکس ساخته شده از الماس اعجوبه فوتبال

ساعت‌ رولکس رونالدو

کریس مجموعه‌ای از مدل‌های Daytona و GMT-Master II رولکس را دارد؛ اما GMT-Master II که با 30 قیراط الماس اسپرت و قیمت 800 هزار دلار خودنمایی می‌کند، گران‌ترین رولکس GMT-Master ice در تمام جهان است که در کلکسیون ساعت های رونالدو جای گرفته است.

این ستاره فوتبال صاحب گران‌ترین رولکس جهان با قیمت 371 هزار پوند و سرتاسر پوشیده از الماس است. این ساعت رولکس GMT Master Ice که در سال 2019 توسط وی خریداری شد، از طلای سفید 18 عیار ساخته و قاب و بند آن با 30 قیراط الماس صیقلی مزین شده است. واقعیت این است که امکان ندارد کسی بتواند با چنین ساعتی به‌تنهایی در خیابان راه برود و نگران امنیت خود نشود!

یکی دیگر از کالکشن‌های رولکس رونالدو، یک کیهان‌نگار برجسته دایتونا از طلای زرد با صفحه مشکی است که به نظر می‌رسد بسیار مورد علاقه او است و مدت‌ها روی مچش دیده می‌شد. یکی دیگر از ساعت‌های رولکس رونالدو نیز مدل Sky-Dweller Everose (با قیمت حدود 50 هزار دلار) است که از پیچیده‌ترین ساعت‌های مدرن رولکس و دارای تقویم سالانه‌ای با پیچیدگی‌های فراوان از جمله تاریخ، ماه و منطقه زمانی دوگانه است و البته که تمام این‌ها فقط بخش کوچکی از دارایی‌های رولکس کریستیانو رونالدو و ساعت های رونالدو هستند!

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما