معرفی شیک ترین انگشترهای مردانه برای آقایان خوش پوش

طلا و جواهر اقتصاد 100: سادگی همیشه قشنگی و جلوهٔ مخصوص به خود را دارد. البته بعضی افراد طرح‌های پرجلوه و شلوغ را دوست دارند؛ اما عده‌ای معتقدند که زیبایی در سادگی است و دیر‌تر از مد می‌رود.

معرفی شیک ترین انگشترهای مردانه برای آقایان خوش پوش

انگشتر مردانه مشکی استیل

انگشترهای مردانه مشکی با جنس استیل بیشتر در طرح‌های ساده تولید و به بازار عرضه می‌گردند. به دلیل براقی جنس استیل و طرح سادهٔ آن، انگشتر جلوهٔ خاص خود را نشان می‌دهد. البته اگر پر نقش باشد آن‌قدر جلوه ندارد.

انگشتر مردانه با نگین مشکی

یکی از انواع انگشتر مردانه مشکی، انگشترهایی است که با نگین مشکی تزئین شده‌اند و رنگ مشکی در آن‌ها غالب است. این نوع انگشتر با فلزی براق مانند استیل، نقره و طلا ساخته می‌شود و با نگین یا سنگ بزرگ مشکی یا تعدادی نگین کوچک مشکی طراحی شده می‌شود.

سنگ سیاه یکی از سنگ‌های پرطرف‌دار در صنعت جواهرسازی و انگشترسازی است. سنگ یا نگین مشکی انواع مختلفی دارد. از جمله عقیق سیاه (اونیکس) که اغلب برای جواهرات مردانه به کار می‌رود. حدید سیاه نیز یک مدل سنگ است که دارای انرژی مثبت فراوان است و در زمان استرس و نگرانی بسیار مفید است‌. الماس سیاه هم که از کربن تشکیل شده است و گونه‌ای باارزش و گران‌بها از سنگ‌های قیمتی مشکی است.

رینگ مردانه مشکی

اغلب ما حلقه یا همان رینگ را نشانه و نماد ازدواج می‌دانیم و خاستگاه اصلی حلقه‌های ازدواج را یونانیان باستان و اروپا می‌دانیم. البته این موضوع کاملاً درست نیست! در اصل حلقه‌ای که در ازدواج تمام زن و شوهران دست هم می‌کنند برگرفته از حلقهٔ مهر در آیین میتراییسم است. میترا (ایزد مهر و محبت و پیمان) که ایزد بزرگ این آیین است در بیشتر نقش‌های به‌جامانده از آن در دست او حلقه بوده و ریشه کاملاً ایرانی دارد.

رینگ مشکی همان حلقه ساده مشکی است که گاهی طرح‌های ساده یا نوشته ساده‌ای روی آن حک می‌شود. امروزه حلقه‌ها فقط به نشانه و نماد ازدواج و پیوند بین افراد نیستند و نوعی زیورآلات معمولی به‌حساب می‌آیند.

انگشتر مردانه مشکی با اشکال مختلف

برخی از انگشترهای مشکی مردانه در طرح‌های منحصربه‌فردی ساخته می‌شوند. مثلاً به شکل سر حیوان یا خود حیوان (مار) یا صلیب یا شکل‌های هندسی که طرف‌دارهای خاص خود را دارند.

انگشتر کارتیر مشکی

کمتر کسی وجود دارد که علاقه‌مند و دنبال‌کننده دنیای مد باشد؛ ولی نام انگشتر کاتیر برایش ناآشنا باشد. یکی از پرطرف‌دارترین اکسسوری‌ها، به دلیل طرح‌های ساده و جذاب آن که با تمام استایل‌ها هماهنگ و ست می‌شود، طرح کارتیر است. انگشتر کارتیر مشکی را می‌شود در تمامی استایل‌های مجلسی و اسپرت استفاده کرد و یک استیل منحصربه‌فرد برای خود ساخت.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما