معرفی مهم‌ترین سنگ‌های چاکرا سوم

معرفی مهم‌ترین سنگ‌های چاکرا سوم

​سنگ توپاز زرد

انسان برای بقای زندگی و دستیابی به موفقیت‌های لازم نیاز است تا اعتماد به نفس خود را تقویت کند. متاسفانه باید بگوییم که پیشرفت مد باعث شده است تا بسیاری از افراد تصور کنند آنگونه که باید کافی نیستند. هر فرد با تقویت چاکرای سوم یا چاکرای خورشیدی می‌تواند به اعتماد به نفسی بسیار بالا دست یابد و از تمامی انرژی‌های منفی موجود دور بماند. در این مطلب تصمیم داریم به معرفی سنگ‌های چاکرا سوم بپردازیم و بگوییم که چگونه با استفاده از این سنگ‌های زیبا و قدرتمند می‌توانید به موفقیت‌های روز افزون دست یابید. 

کریستال‌های زیبا و زرد رنگی که از آن‌ها به‌عنوان سنگ‌های چاکرای سوم یاد می‌شود، سنگ‌های بسیار قدرتمند و در عین‌ حال زیبایی هستند که می‌توانند با قرارگیری در جواهرات شخصی یا حتی در گوشه‌ای از منزل شما تاثیرات بسیار زیادی بر روی زندگی‌تان داشته باشند.

 در مقالات قبلی در رابطه با سنگ‌های چاکرا دوم صحبت کردیم و گفتیم که این سنگ‌ها چگونه اثرات خود را در زندگی هر فردی نمایان می‌کنند. حال تصمیم داریم به معرفی چندین سنگ جادویی که انرژی خود را از خورشید دریافت می‌کنند و می‌توانند قدرت بسیار زیادی را به سمت زندگی شما روانه کنند؛ بپردازیم.

توجه داشته باشید که هر یک از این سنگ‌ها می‌تواند علاوه‌ بر کمک کردن به باز شدن چاکراهای شما تاثیرات بیشتری نیز داشته باشد؛ به‌ عنوان مثال افرادی که از طلا با سنگ زبرجد استفاده می‌کنند، می‌‌توانند مهر و محبت بیشتری را به سمت زندگی خود روانه کنند و در عین‌ حال از بسیاری از بیماری‌های مزمن همچون سرطان و انواع و اقسام بیماری‌های روانی دور بمانند. این افراد با استفاده از یک سنگ جادویی می‌توانند موفقیت‌های بسیاری نیز به دست آورند.

سنگ عقیق

 یکی از بهترین سنگ‌های چاکرای سوم که بیشتر افراد شناخت کافی در رابطه با آن دارند، سنگ عقیق است. عقیق را به‌ عنوان یکی از سنگ‌های مذهبی نیز می‌شناسند. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که با استفاده از این سنگ می‌توانند به رزق‌ و روزی بسیاری دست یابند، زندگی خود را زیباتر کنند و از هر چه بدی و پلیدی است، دور بمانند؛ در واقع می‌توان گفت این سنگ قدرت دفع انرژی‌های منفی و جذب انرژی‌های مثبت را دارد؛ به همین دلیل است که افراد زیادی به دنبال ساخت طلا با سنگ عقیق هستند. 

 سنگ کهربا

سنگ کهربا یکی از سنگ‌های زیبایی است که بیشتر به رنگ نارنجی، قرمز و قهوه‌ای دیده می‌شود. این سنگ قادر است تا صبوری شما را چندین برابر کند و کمک کند تا در تمامی عرصه‌های زندگی خود بهتر تصمیم‌گیری کنید و قوی‌تر عمل نمایید؛ همچنین با اعتماد به‌ نفس بیشتری رفتار کنید و به شادی و موفقیت‌های روز افزون دست یابد. 

 سنگ سیترین

 سنگ سیترین یکی دیگر از سنگ‌های چاکرای چشم سوم است که به دلیل داشتن زیبایی‌های بسیار زیاد در طراحی و ساخت جواهرات قدیمی از آن بهره برده شده‌ است.

 البته امروزه افراد زیادی علاقه‌مند هستند تا با استفاده از این سنگ فوق‌العاده یک جواهر زیبا و دوست‌داشتنی داشته باشند. این افراد می‌توانند با کمک مجموع‌هایی همچون حقانی که خدمات ساخت طلا دارند؛ جواهر دلخواه خود را با استفاده از این سنگ سفارش دهند.

گالری حقانی یکی از گالری‌های معتبری است که در سالیان اخیر به دلیل ارائه خدمات به‌ صورت اینترنتی توانسته است شهرت کافی بدست آورد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که سابقه درخشان این مجموعه تنها به همین سالیان اخیر محدود نمی‌شود. این مجموعه چندین دهه است که در زمینه طراحی و ساخت جواهرات خاص و معمولی توانسته است به مشتریان خدمت‌رسانی کند.

سنگ جاسپر زرد یکی از سنگ‌هایی است که به دلیل داشتن قدرت سم زدایی و رفع انسدادها و انرژی‌های منفی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. افرادی که از داشتن اعتماد به نفس ضعیف رنج می‌برند، می‌توانند با به‌ همراه داشتن این سنگ خود را در برابر بسیاری از آسیب‌ها حفظ کنند. زیبایی این سنگ می‌تواند چشم هر بینایی را به خود مشغول کند. 

سنگ توپاز زرد

اگر به دنبال یکی از سنگ‌های چاکرا سوم هستید که از قدرت سم‌زدایی بالا و شفابخشی برخوردار باشد، توپاز زرد گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این سنگ می‌تواند شما را در برابر گزند دشمنان‌تان حفظ کند و خیر و برکت فراوانی را به سمت زندگی‌تان روانه کند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما