لیستی از جواهرات خیره کننده خانم سلبریتی سرشناس دنیا

طلا و جواهر اقتصاد 100: آنجلینا جولی بیشتر از چه جواهراتی استفاده می‌کند؟

لیستی از جواهرات خیره کننده خانم سلبریتی سرشناس دنیا

اهمیت استفاده از جواهرات شیک و مدرن

جواهرات آنجلینا جولی در طول زندگی حرفه‌ای او توانسته است، توجه زیادی را به خود جلب کند. این جواهرات در کنار ظرافت و سادگی، زیبایی و جذابیت فوق العاده بالایی دارند. آنجلینا جولی در مراسمات مختلف جواهرات را با لباس‌های خود ست می‌کند و همواره روی فرش قرمز از متفاوت‌ترین جواهرات استفاده کرده و به نظر بسیاری از افراد او جواهراتی را انتخاب می‌کند که علاوه بر سادگی، از زیبایی و جذابیت ظاهری فراوانی برخوردار باشد.

آنجلینا جولی علاقه زیادی به سنگ‌های قیمتی و رنگارنگ دارد و همین عامل سبب شده است تا در هنگام انتخاب جواهرات، به سنگ‌های گران‌قیمت توجه خاصی داشته باشد.

در ادامه به معرفی لیست بهترین جواهراتی که تاکنون آنجلینا جولی در مراسمات مختلف استفاده کرده است، می‌پردازیم.

لیست بهترین جواهرات آنجلینا جولی

در چند سال اخیر برندهای معروف طلا و جواهر، انواع جواهرات فریبنده و دلربا را برای آنجلینا جولی طراحی کردند. این جواهرات علاوه بر زیبا بودن، قیمت بالایی نیز داشته و جزء متمایزترین جواهرات هالیوودی به حساب می‌آیند‌. در حال حاضر بسیاری از افراد و کسانی که اقدام به ساخت طلا سفارشی می‌کنند، با الگو گرفتن از نمونه جواهرات آنجلینا جولی، زیباترین و شکیل‌ترین محصولات را برای افراد سخت‌پسند تولید می‌کنند، از جمله محبوب‌ترین جواهرات آنجلینا جولی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 گوشواره‌های زمرد چشم‌نواز

دومین مورد از جواهرات آنجلینا جولی که توسط بهترین برند طلا و جواهر ساخته شده بود، گوشواره‌های آویز زمرد بودند.

جولی این گوشواره‌ها را در مراسم اسکار سال ۲۰۰۹ به همراه لباس مشکی استفاده کرد. این گوشواره‌ها به دلیل ظاهر و رنگ متفاوت، توانستند نظرها را به سمت خود جلب کنند. برای ساخت این گوشواره‌ها از زمردهای غول پیکر به همراه قاب طلایی استفاده شده بود. گوشواره‌های قطره‌ای ۲.۵ میلیون دلاری زمردی خانوم جولی از دیگر شاهکارهای طراحی جواهرات به حساب می‌آید.

نیم ست طلای زرد

نیم ست طلای زرد آنجلینا جولی یکی دیگر از بحث‌برانگیزترین جواهرات او بود، این نیم ست شامل گوشواره، گردنبند و دستبند الماس با طلای زرد ۲۲ عیار بود که توسط بوپیچ طراحی شده و توانست نظر بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کند. این جواهرات همانند جواهرات طراحی شده توسط برند طلا گوچی بسیار جذاب و چشم‌نواز بود و به دلیل ظاهر متفاوت، امروزه افراد مختلف جهت ایده گرفتن برای طراحی جواهرات خانم‌ها، از آن استفاده می‌کنند.

 حلقه نامزدی الماس

یکی از مهم‌ترین جواهرات آنجلینا جولی که توانست نظر بسیاری از علاقمندان به طلا و جواهر را به خود جلب کند، حلقه نامزدی او بود که توسط نامزد سابقش برد پیت ساخته شده بود. این حلقه نامزدی از الماس مرکزی با برش امرالد به همراه سنگ‌های زورنقه‌ای تولید شده بود. این حلقه به دلیل ظاهر متفاوت و داشتن زرق و برق زیاد، توانست جزء متفاوت‌ترین جواهرات آنجلینا جولی شناخت شود. امروزه بسیاری از طراحان جواهرات، از حلقه این بازیگر الگو گرفته و از آن برای ساخت حلقه نامزدی و ازدواج استفاده می‌کنند.

گوشواره لوستری

قطعاً استفاده از جواهرات گران قیمت و بزرگ برای بسیاری از بازیگران هالیوود از اهمیت زیادی برخوردار است، آنجلینا جولی نیز در سال ۲۰۱۸ از گوشواره‌های لوستری الماس ۳۲ قیراط استفاده کرد. این گوشواره‌ها ظاهری جذاب و فریبنده داشتند، به صورتی که جزء اولین مواردی بود که در چهره او جلب توجه می‌کردند. این گوشواره‌ها در کنار قیمت زیاد، از جلوه‌ای دلربا نیز برخوردار بودند.

گوشواره‌های بریل

یکی دیگر از مدل گوشواره‌هایی که سبب درخشیدن آنجلینا جولی شد، استفاده از گوشواره‌های بریل بود. این بازیگر گوشواره‌ها را برای نمایش اولین فیلم خود با استفاده از یک لباس ورساچه مشکی استفاده کرد. طراحی این گوشواره‌ها توسط رابرت پروکوپ انجام شد و توانست در گروه جواهرات جذاب و فریبنده قرار گیرد. این گوشواره‌های لوح بریل، دارای رنگ سبز روشن بودند که به چهره این بازیگر جلوه‌ای جذاب و منحصربه‌فرد می‌بخشیدند.

گوشواره‌های الماس ظریف

آنجلینا جولی در یکی از مراسمات خود در سال ۲۰۱۸ از گوشواره‌های الماس ظریف استفاده کرد، این گوشواره‌ها به صورت بیضی شکل توسط برند معروف نیل لین طراحی شده بودند؛ او این جواهرات را به همراه یک لباس سفید با پرهای سفید پوشیده بود که این کار توانست جلوه زیبایی برای او به ارمغان آورد. این گوشواره‌ها به قدری زیبا بودند که به مرور زمان، به عنوان یک ایده‌ ناب و جذاب برای تولید جواهرات توسط برندهای جهانی در نظر گرفته شد.

گردنبند زیبا با طراحی آنجلینا جولی

گردنبندی زیبا که با نام آنجلینا جولی شناخته شد، گردنبندی از سنگ‌های قیمتی ۷۴ قیراطی با نام گردنبند سیاه و سفید بود که توسط برند رابرت پروکوپ طراحی شده بود. این گردنبند در سال ۲۰۱۰ توسط آنجلینا جولی استفاده شد. جولی بعدها به درخواست شهردار لرد اقدام به حراج این گردنبند برای جمع آوری پول کرد.

گردنبند مروارید آنجلینا جولی در سال ۲۰۰۲ برای بار دوم توسط این بازیگر استفاده شد. این گردنبند که رشته‌ای از مرواریدها بود توانست نظرها را به سمت خود جلب کند، گردنبند مروارید جولی در عین سادگی و درخشندگی، بسیار زیبا و چشم نواز بود.

گردنبند آبشار الماس جولی

گردنبند آبشار الماس آنجلینا جولی از دیگر جواهراتی بود که توانست نظر افراد را به خود جلب کند. این گردنبند منحصر به فرد توسط برند استرن طراحی شده و جولی آن را برای اسکار ۲۰۰۴ استفاده کرد. این گردنبند به دلیل داشتن چند ردیف الماس و اندازه بزرگ، توانست چشم‌ها را به سمت خود خیره کند.

انگشتر زیبای زمرد

همانطور که گفته شد آنجلینا جولی علاقه زیادی به استفاده از سنگ‌های قیمتی مخصوص برای تهیه جواهرات خود دارد. انگشتر زمرد جولی یکی دیگر از جواهراتی بود که در مراسم اسکار ۲۰۰۹ توسط او استفاده شد. جالب است بدانید این انگشتر به عنوان حلقه نامزدی توسط برد پیت طراحی شده بود. این انگشتر زمرد ۶۵ قیراطی کلمبیایی ارزشی نزدیک به ۸۰۰۰۰۰ پوند داشته و از جمله خیره کننده‌ترین جواهرات استفاده شده توسط آنجلینا جولی بود.

آنجلینا جولی به عنوان یک بازیگر شناخته شده آمریکایی از جواهرات مختلفی استفاده می‌کند، در حالت معمول استفاده از انواع جواهرات درخشنده و منحصر به فرد برای این بازیگر از اهمیت بالایی برخوردار است. در چند سال اخیر شاهد استفاده از انواع انگشتر، گوشواره و گردنبند توسط این بازیگر بوده‌ایم. این بازیگر بیشتر ترجیح می دهد از جواهراتی که دارای سنگ‌های قیمتی هستند، استفاده کند؛ همچنین ظرافت و سادگی نیز برای او در اولویت است.

امروزه برندهای معروف آمریکایی برای آنجلینا جولی جواهراتی جذاب و دلربا طراحی می‌کنند. اکثر خانم‌های جهان مخصوصا خانم‌های ایرانی تمایل زیادی به استفاده از جواهرات شبیه به بازیگران خارجی مخصوصا آنجلینا جولی دارند که طراحی زیورآلات آن‌ها با استقبال خوبی روبرو شده است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما