اکسسوری عروس چیست؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: اما نوبتی هم باشد نوبت به صحبت در مورد اکسسوری عروس است.

اکسسوری عروس چیست؟

 می‌توان گفت کلیه لوازم جانبی که می‌تواند به زیباتر کردن عروس کمک کنند، در گروه بندی اکسسوری عروس قرار می‌گیرند که زیورآلات قطعاً نقش بسیار مهمی را بر عهده می‌گیرند. تور و شنل، ساعت مچی، جواهرات، دسته گل، تاج عروس، دستبند گل، عطر و ادکلن همگی از جمله انواع اکسسوری‌های عروس به شمار می‌آیند.

در مورد جواهرات می‌توان گفت بنا بر سلیقه افراد یک طیف گسترده را باید در نظر گرفت که معمولاً یک سرویس کامل جواهرات در شب عروسی مورد استفاده قرار می‌گیرد، البته در حال حاضر برخی از عروس خانم‌ها از نیم ست بیشتر استقبال می‌کنند. توجه داشته باشید که رنگ جواهرات باید به‌گونه‌ای انتخاب شود که با رنگ پوست عروس همخوانی داشته باشد.

 ساعت مچی هم یکی دیگر از مهم‌ترین اکسسوری‌هایی است که عروس می‌تواند در ابعاد، طرح و رنگ‌های مختلف انتخاب کند. بهتر است ساعت مچی متناسب با اندازه دستان، جثه، رنگ موها و نوع لباس عروس انتخاب شود، تور و شنل هم یکی دیگر از اکسسوری‌های مهمی است که همه ما صد درصد عروس را با آن به یاد می‌آوریم. مدل، اندازه و رنگ همگی از جمله مواردی به شمار می‌آیند که در انتخاب تور و شنل مورد توجه قرار می‌گیرند.

 فراموش نکنید که دسته گل هم باید با توجه به معیارهای خاصی خریداری شود،  به این دلیل که عروس اگر قد بلندی ندارد، نباید از یک دسته گل مرتفع استفاده کند؛ همچنین عروس با قد بلند هم نباید به سراغ دسته‌گل‌های کوتاه برود. تاج عروس از قدیم الایام یکی از اکسسوری‌های اصلی عروس به شمار می‌آید که معمولاً تاج را متناسب با رنگ پوست و لباس عروس انتخاب می‌کنند. 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما