اکسسوری زنانه چیست؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: معمولاً اکسسوری‌های زنانه در مقایسه با اکسسوری‌های مردانه از تنوع رنگی بیشتری هم برخوردار است.

اکسسوری زنانه چیست؟

در خصوص اکسسوری زنانه می‌توان گفت لوازمی هستند، که به عنوان تزئینات و زیبایی هرچه بیشتر تیپ و استایل خود بانوان از آن استفاده می‌کنند. معمولاً اکسسوری‌های زنانه در مقایسه با اکسسوری‌های مردانه از تنوع رنگی بیشتری هم برخوردار است.

 شال و روسری، ساعت مچی، عینک آفتابی، کلاه و گردنبند، انواع گوشواره‌های بزرگ،کیف‌های دوشی، صندل، انواع کلیپس و تور بند، انواع هدبند و… همگی در دسته‌بندی اکسسوری‌های زنانه جای می‌گیرند. در این بین، سرویس و نیم ست زیورآلات جایگاه بسیار ویژه‌ای دارند و می‌توان گفت، بانوان از زیورآلات لوکس و خاص بیشتر استقبال می‌کنند. معمولاً سرویس‌های طلا جایگاه مهمی را از آن خود کرده‌اند؛ چرا که از سرویس و نیم ست می‌توان برای مجالس خودمانی، دورهمی و مراسم‌های رسمی به راحتی استفاده کرد.

اکسسوری مو بسیار متنوع است و با توجه به رنگ، جنس، میزان بلندی مو و… انتخاب می‌شود و معمولاً می‌توان زنجیره سر، زنجیر سرهای بوهمین، تاج و ریسه مو، اضافه کردن بافت به مو، آرایش کردن مو با پر، گیره مو، سنجاق مو، حلقه مو، آرایش مو با گل، تل سر، دستمال سر دخترانه، هدبند یا تور بند، کلیپس در انواع مختلف و انواع کش مو را  از جمله انواع اکسسوری‌های مو در نظر گرفت که بانوان و دختران در هر سن و سالی به شدت از آن‌ها استقبال می‌کنند.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما