معرفی پرطرفدارترین مدل‌های انگشتر برلیان

طلا و جواهر اقتصاد 100: به الماس‌های تراش خورده‌ای که به خوبی نور را منعکس می‌کنند و بسیار ارزشمند هستند، برلیان گفته می‌شود.

معرفی پرطرفدارترین مدل‌های انگشتر برلیان

با توجه به اینکه انگشترهای برلیان طرفداران زیادی دارند ما در این مطلب از سایت جواهری عبدالهی، تصمیم داریم به معرفی پرطرفدارترین و زیباترین مدل‌های انگشتر برلیان بپردازیم. 

زیباترین انگشترهای برلیان زنانه

انواع انگشتر برلیان زنانه با طراحی‌های خاص و زیبا در جواهر فروشی ها عرضه می‌شوند. به همین خاطر تنوع این انگشترها بسیار بالا است و هر کس با توجه به سلیقه خود می‌تواند انواع انگشترهای برلیان را انتخاب کند. در سال‌های اخیر سازندگان طلا و جواهر تلاش می‌کنند با پیشرفت صنعت جواهرسازی، از طرح‌های زیبا و خلاقانه برای ساخت انگشترهای برلیان استفاده کنند. بعضی از نمونه‌های انگشتر برلیان زنانه عبارت‌اند از:

انگشتر برلیان تک نگین

انگشتر برلیان تک نگین با استفاده از طلای زرد و سفید ساخته می‌شود و دارای یک نگین با اندازه‌های مختلف است که از جنس برلیان ساخته شده است. این انگشترها که جزو رایج‌ترین مدل‌های حلقه ازدواج هستند، محبوبیت زیادی بین خانم‌ها دارند. با توجه به وزن الماس استفاده شده برای ساخت این انگشترها، دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. 

انگشتر جواهر برلیان

انواع انگشتر جواهر برلیان با طراحی‌های خاص و بسیار شیک در مجموعه جواهری عبدالهی موجود هستند. به عنوان مثال انگشتر جواهر کد 0240B یکی از با ارزش‌ترین انگشترهای جواهری است که برای ساخت آن تعداد زیادی سنگ الماس و برلیان استفاده شده است. این مدل انگشتر بسیار ارزشمند و گران قیمت، دارای طراحی بی‌نظیری است. با توجه به اینکه جنس فلز استفاده شده برای آن طلای رز گلد است، تفاوت رنگ برلیان‌های سفید کار شده روی آن با رنگ رزگلد، تضاد چشمگیری ایجاد می‌کند و درخشش این الماس‌ها را هرچه بیشتر نشان می‌دهد.

انگشتر برلیان زنانه باریک

این انگشتر که دارای الماس‌هایی با نوع کات برلیان و مارکیز است، بسیار ظریف و باریک بوده و از ابتدا تا انتهای آن را برلیان‌های زیبا و درخشانی پوشیده شده است. برای ساخت این انگشتر از طلای سفید استفاده شده و وزن برلیان‌های به کار رفته برای ساخت آن ۱.۲۹ قیراط است.

انگشتر برلیان نامزدی

خرید حلقه نامزدی و ازدواج یکی از رسم و رسوم‌های دیرینه ما ایرانیان است. البته این رسم در کل دنیا وجود دارد. اما عروس خانم‌های ایرانی به خاطر اینکه بسیار خوش سلیقه هستند و می‌خواهند خاص‌ترین و شیک‌ترین انگشترهای نامزدی را داشته باشند به دنبال پرطرفدارترین مدل‌های انگشتر برلیان می‌گردند. انگشتر نامزدی که یک نشانه ابدی برای عشق و تعهد است، ارزش خاصی برای خانم‌های جوان دارد. این انگشترها که با استفاده از طلای زرد، رز گل و طلای سفید ساخته می‌شوند، دارای نگین‌های الماس و برلیان هستند.

انگشترهای برلیان تک نگین، انگشترهای برلیان پرنگین، انگشترهایی که دارای برلیان‌های مربعی یا دایره‌ای شکل هستند، همه و همه جزو زیباترین و پرطرفدارترین نمونه‌های انگشتر نامزدی محسوب می‌شوند. هر کس با توجه به سلیقه خود می‌تواند مدل‌های متنوعی را انتخاب و خریداری نماید. انگشتر نامزدی تک نگین یکی از پرطرفدارترین انگشترها است که هیچ وقت از مد نمی‌افتد و از گذشته تاکنون هنگام ازدواج و خواستگاری از این انگشترها استفاده می شود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما