معرفی دستبندهای طلا مردانه برای استایل‌های مختلف

طلا و جواهر اقتصاد 100: زیورآلات هم برای زنان و هم برای مردان جزو شاخص‌های زیبایی محسوب می‌‌شوند ولی طبیعتاً زیورآلات مورد نیاز برای مردن با زیورآلات مورد نیاز برای زنان متفاوت خواهد بود.

معرفی دستبندهای طلا مردانه برای استایل‌های مختلف

یکی از زیورآلاتی که می‌تواند استایل‌های مردانه را جذاب‌تر کند، خرید طلا و دستبند مردانه است. دستبند طلای مردانه انواع گوناگونی دارد و شما حین انتخاب آن‌ها باید به سن و سلیقه خود توجه داشته باشید.

چرا دستبند طلا مردانه؟

این‌که آقایان به چه علت از دستبند طلا استفاده می‌کنند می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. البته توجه داشته باشید که همه آقایان تمایل به استفاده از زیورآلات یا دستبند طلا ندارند و فقط برخی از آن‌ها دوست دارند، در استایل‌های خود از دستبند مردانه استفاده بکنند. برخی از آقایان صرفاً برای سرمایه‌گذاری، اقدام به خرید دستبند طلا کرده و استفاده دیگری از آن نمی‌کنند. این در حالی است که برخی افراد نیز برای استفاده در میهمانی‌های خاص، دستبند طلا خریداری می‌کنند؛ ولی برخی افراد حتی به صورت روزانه نیز دستبند مردانه به دست دارند.

مدل‌های محبوب دستبند طلا مردانه

خرید طلا و دستبند مردانه می‌تواند جزو کارهای سخت برای مردان باشد؛ چراکه انواع مختلفی از دستبند‌های طلا برای مردان طراحی شده‌اند که هر کدام برای افرادی با استایل‌های متفاوت مناسب هستند. انواع دستبند طلای مردانه به شرح زیر هستند؛

دستبند زنجیری

یکی از انواع دستبند‌های مردانه، دستبندهای زنجیری هستند که بیشتر برای استایل‌های رسمی مناسب هستند و آقایان می‌توانند هنگام شرکت در مراسم رسمی، کنفرانس و یا جلسات اداری از این دستبندها استفاده کنند. البته لازمه استایل رسمی، یک ساعت شیک و با کلاس نیز است. اگر در کنار ساعت می‌خواهید از دستبند زنجیری استفاده بکنید، بهتر است دستبندی نازک تهیه کنید. البته اکثر مردان تمایل دارند از دستبندی مقاوم استفاده کنند؛ چراکه در طول روز، با دست‌های خود بیشتر کار می‌کنند و احتمال پارگی و یا شکستن زنجیر نازک وجود خواهد داشت.

دستبند بافت

دستبندهای بافت معمولاً مورد توجه نوجوانان و آقایان کم سن و سال است. برای ساخت این دستبند، از ترکیب نوعی نخ بافت و طلا استفاده می‌شود. به‌طوری‌که قطعه‌ای طلا روی نخ بافت قرار می‌گیرد. معمولاً این نوع از دستبند‌ها به صورت سفارشی و با طرح مدنظر افراد ساخته می‌شوند. طلای به کار رفته در دستبند بافت، مهره یا پلاک است و افراد می‌توانند بر اساس استایل خود، رنگ و طرح نخ بافت را انتخاب کنند.

دستبند چرمی با پلاک طلا

دستبند چرمی با پلاک طلا جزو دستبندهای رایج و بسیار محبوب در بین آقایان است که هم برای تیپ‌های رسمی و هم برای استایل‌های روزمره و اسپرت کاربرد دارد. توجه داشته باشید که در این دستبند مردانه، از قطعه‌ای طلای زینتی روی چرم استفاده می‌شود. 

دستبند سنگی

دستبندهای سنگی نیز جزو دستبندهای پرطرف‌دار در بین آقایان است. معمولاً برای ساخت دستبند مردانه از سنگ‌های اونیکس، فیروزه و حدید استفاده می‌کنند. سنگ‌ها زیبایی خاصی به استایل مردان می‌دهند. هر یک از این سنگ‌ها به حالت خاصی تراش خورده و روی دستبند قرار می‌‌گیرند.

دستبند مهره

لازم به ذکر است که سنگ‌ها و مهره‌ها خواص گوناگونی دارند و افراد می‌توانند در استایل‌های خود از آن‌ها استفاده کنند. دستنبد‌های مهره جزو مواردی هستند که آقایان می‌توانند در لیست خرید طلا خود قرار دهند.

انتخاب دستبند طلا مردانه بر اساس استایل شخصی

آقایان هنگام خرید طلا و استایل کردن دستبند مردانه باید به نکاتی توجه کنند که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

توجه به جنس و طرح دستبند

هنگام خرید دستبند طلا، طبیعتاً باید به سبک و استایل خود توجه داشته باشید تا بتوانید بر اساس آن‌ها به انتخاب انواع دستبند طلای مردانه بپردازید. همان‌طور که تا اینجای کار متوجه شدید، انواعی از دستبندهای طلا وجود دارند که برای استایل و سبک خاصی مناسب هستند.

توجه به رنگ پوست خود و رنگ دستبند طلا

معمولاً کسانی که پوستی با رنگ روشن دارند، بهتر است هنگام خرید طلا به دنبال طلایی با رنگ سفید باشند؛ ولی کسانی که دارای پوستی را رنگ تیره هستند، بهتر است طلایی با رنگ طلایی متمایل به عسلی یا قرمز تهیه کنند.

توجه به سایز دقیق دور مچ دست و دستبند

نکته مهم دیگر در هنگام انتخاب دستبند مردانه، توجه به سایز مچ دست و اندازه دستبند است. بهتر است سایزی را انتخاب بکنید که با آن راحت باشید.

دستبندهای طلا مردانه برای استایل رسمی و کژوال

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفتیم، هر یک از انواع دستبندهای مردانه برای سبک خاصی مناسب هستند. دستبندهای زنجیری معمولاً برای استایل‌های رسمی و کژوال مناسب هستند؛ ولی کسانی که می‌خواهند به طور روزانه دستبند به دست داشته باشند، می‌توانند از دستبند‌های چربی با طلای زینتی و یا دستبند بافت استفاده کنند. این دستبندها ضمن داشتن زیبایی، راحت هستند و مچ دست شما را در طول روز اذیت نمی‌کنند.

ترکیب دستبند طلا مردانه با سایر جواهرات

گاهی اوقات برخی افراد، سعی می‌کنند تا دستبندهای خود با سایر جواهرات ست بکنند. به طور کلی باید بگوییم که بهتر است از تعداد زیادی دستبند و زیورآلات در کنار هم استفاده نکنید. به‌عنوان‌مثال استفاده از دستبند چرمی با طلا در کنار دستبند‌های مهره‌دار می‌تواند شیک به نظر برسد. یا این‌که شما می‌توانید در کنار ساعت خود یک دستبند ظریف و زنجیری به کار ببرید. البته توجه داشته باشید که باید رنگ دستبند با رنگ ساعت همخوانی داشته باشد. ناگفته نماند که سایز دستبند و ساعت بهتر است که مخالف هم باشند. یعنی اگر ساعت شما پهن است، بهتر است دستبندی ظریف انتخاب کنید و یا برعکس.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما