شاهکار جدید از برند دیور در دنیای جواهرات

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک سوئیت کامل ” Jewelry suite” یا مجموعه ای استثنایی از کریستین دیور که شامل یک گردنبند کمیاب به سبک یقه کامل همراه با سنجاق سینه و گیره روی گوشواره است و مربوط به سال 1964 است.

شاهکار جدید از برند دیور در دنیای جواهرات

 طراحی و ایجاد شده برای خانه کریستین دیور ، توسط هنکل و گروس در طول 30 سال تصدی قابل توجه در این برند معروف. این مجموعه یک گنج کامل و کاملاً نادر است. همانطور که برای جواهرات کریستین دیور به خوبی مستند شده است، ساخت و کیفیت مواد فوق العاده است. این پرور کریستین دیور دارای ترکیبی چشمگیر از سنگ‌ ها از جمله سنگ‌ های شیشه‌ ای هنری بیضی شکل قرمز و سبز است که برای انعکاس سنگ‌ های نیمه قیمتی طراحی شده‌اند، که توسط کریستال‌ های سواروسکی با رنگ قرمز شدید در میان تنظیمات و با روکش طلایی مجلل احاطه شده‌ اند. توجه به جزئیات همیشه در جواهرات دیور فراتر از انتظارات است. برای لحظه‌ ای روی شانزده بیضی منفرد بمانید و متوجه می‌ شوید که نزدیک‌ ترین سمت بیضی‌ها به گردن با کریستال‌ های سواروفسکی قرمز کمی کوچک‌ تر تنظیم شده است که اجازه می دهد گردنبند به خوبی روی گردن بنشیند در حالی که سنگ های بزرگتر در لبه بیرونی تاثیر را به حداکثر می رساند. یک پارور قدیمی و کمیاب دیور که هم پوشیدنی است و هم یک قطعه خیره کننده از میراث دیور. یک جواهر واقعی!

سوئیت کمیاب و Vintage کامل دیور

در دیور جزئیات در جواهرات به اندازه جزئیات لباس مهم است. این جواهرات لوکس و به یادماندنی، نشانه ای از میراث کریستین دیور هستند. چنین طراحی های فوق العاده زیبایی از دیور شایسته ستایش و قدردانی از برندی است که برای بیش از نیم قرن جواهرات، لباس ها و عطرهای نمادین بینظیر را به دنیای مد و علاقمندان خود هدیه داده.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما