این مدل گوشواره را هر خانم شیک پوشی می پسندد

طلا و جواهر اقتصاد 100: از مدل های مد روز گوشواره تا اکسسوری های اصلی جواهرات روزمره، مانند گل میخ های الماس کلاسیک، هیچ ظاهری بدون یک جفت گوشواره عالی کامل نمی شود.

این مدل گوشواره را هر خانم شیک پوشی می پسندد

گوشواره حلقه ای کروسانت “The croissant hoops“

اینها مانند یک نسخه کوچک از حلقه های بامبو هستند، اما بافت آنها یا حکاکی حلقه ها کمی متفاوت است و در واقع شبیه کروسان هستند! ما اینها را در بسیاری از رسانه‌ های اجتماعی مشاهده کرده‌ایم، و از نظر ما واقعاً بهترین حلقه‌ های روزمره و بسیار زیبا هستند. اینها واقعاً حال و هوای دختر فرانسوی را به ما می‌دهند، با یک روزنامه و یک فنجان قهوه در خیابان‌ های شانزلیزه، و این گوشواره حلقه ای هر دختری را در آن سطح شیک نشان می‌دهد. با این سبک به سراغ رنگ‌ های خنثی بروید و مطمئن شوید که جواهراتی که با رنگ حلقه‌ ها مطابقت نداشته باشد استفاده نمی‌کنید (اگر حلقه‌ های طلایی می‌ پوشید، از نقره‌ای استفاده نکنید و بالعکس).

از مدل های مد روز گوشواره تا اکسسوری های اصلی جواهرات روزمره، مانند گل میخ های الماس کلاسیک، هیچ ظاهری بدون یک جفت گوشواره عالی کامل نمی شود. فرقی نمی‌ کند حلقه‌ ها، آویزان‌ ها یا گل میخ‌ ها را ترجیح دهید، طیف گسترده‌ ای از انواع گوشواره وجود دارد که با استایل شما مطابقت دارد و به شما کمک می‌کند بدون توجه به آنچه که می‌ پوشید، یکدست و بی نقص به نظر برسید.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما