راز و رمزهای ست کردن گردنبند طلا با لباس های تابستانه

طلا و جواهر اقتصاد 100: فصل تابستان است و شما لباس های مناسب این فصل را مناسب را انتخاب کرده اید و در کمد لباستان برای پوشیدن در فصل گرم سال آماده دارید.

راز و رمزهای ست کردن گردنبند طلا با لباس های تابستانه

 معمولاً لباس های این فصل یقه هایی باز دارند که در مدل های مختلف در اکسسوری های لباس طراحی می شوند. برای پوشیدن هرکدام از این لباس های تابستانی، متناسب با یقه لباس و سبک آن می توانید گردنبند طلا یتان را با آن ست کنید. شما به چند قطعه گردنبند طلای شیک نیاز دارید. اینها لباس شما را کامل کرده و لباس شما را زیباتر می کنند. در این مقاله قصد داریم روش ست کردن گردنبند طلا با لباس های تابستانه را هم بررسی کنیم.

کدام گردنبند طلا با کدام یقه ی لباس تابستانی بهتر ست می شود؟

برای اینکه بدانید کدام گردنبند زنانه طلا با چه یقه ای ست می شود و آن را با کدام لباس تابستانی در کمد لباستان می توانید ست کنید، راهنمای کاملی را برای شما آورده ایم که برطبق آن می توانید به درستی عمل کنید و استایل زیبا و متناسبی در فصل گرم تابستان داشته باشید. دانستن اینکه کدام نوع یقه با چهره و نوع بدن شما مطابقت دارد، به اندازه کافی سخت است. اما پس از پوشیدن لباس مناسب، حالا وقت آن رسیده که به فکر ست کردن گردنبندتان باشید.

1. گردنبند طلا برای یک لباس بدون بند تابستانی

لباس های بدون بند چشمگیر هستند. آنها گردن و استخوان ترقوه شما را برجسته می کنند و شما دوست دارید این فضای باز از پوستتان را به زیبایی زینت دهید. خوشبختانه در مورد لباس های بدون بند گزینه های زیادی وجود دارد. تنها قانون و ضرب المثل قدیمی “کمتر بیشتر است” است که باید در این مورد توجه داشت. اگر از گردنبند بزرگ استفاده می کنید، نباید گوشواره های بزرگ هم بپوشید. اما یک گردنبند بزرگ و گوشواره های کوچک مناسب است، و ترکیب مخالف آن نیز مناسب است. شما می خواهید یک قطعه را انتخاب کنید که جلوه لباس شما را افزایش دهد. گردنبند شما باید یک نقطه کانونی واحد داشته باشد و به کل لباس ظاهری ساده و جذاب بدهد. گردنبندهای “Collars” و چوکرها “chokers” هر دو گزینه مناسبی برای اینگونه یقه ها هستند. هر دو نوع گردنبند بدون دخالت در نمای خط گردن، صورت شما را قاب می کنند. برخی از سلبریتی ها از گردنبند بلند یا آویز با یقه بدون بند استفاده می کنند. گردنبند آنها در وسط قفسه سینه یا حتی در خط کمر می افتند و فوق العاده به نظر می رسند. یک گردنبند ماتینی”matinée”، درست بالای نیم تنه قرار دارد و با بیشتر استایل ها، چه معمولی و چه رسمی، با یقه بدون بند مناسب است. این گردنبند معمولاً بین 20 تا 22 اینچ است و اغلب به شدت با مهره ها و سنگ های قیمتی تزئین شده است.

2. گردنبند طلا برای لباس های تابستانی با یقه دور شانه

یقه دور شانه یا یقه تاپس باز ” Open-neck tops” ، مدتی است که وجود دارد و همچنان محبوب است. هدف از این سبک، نشان دادن شانه هاست. از آنجا که پوست برهنه بسیار زیادی وجود دارد، پیدا کردن گردنبند طلای مناسب کمی دشوار است. گردنبندهای چوکر ” chokers” و یقه ای ” collar” در این مورد بهترین عملکرد را دارند. ترکیب دو گرایش رایج (گردنبند چوکر و لباس های روی شانه) ممکن است بیش از حد به نظر برسد. اما گردنبندهای ساده بیشتر با این سبک هماهنگ هستند. گردنبند یقه ای ” collar” 14 اینچی، از نظر استایلی متمایز هستند، ناحیه یقه شما را احاطه کرده اند و بهتر است با یقه های باز مانند یقه قایقی، یقه 7 باز یا همین یقه های دور شانه یا یقه های تاپس باز پوشیده شوند.

3. گردنبند طلا برای لباس های تابستانی با یقه غیر متقارن

مطمئناً می خواهید بدانید چگونه گردنبندی را با این سبک یقه لباس تابستانیتان ست کنید! خوشبختانه شما چندین گزینه برای انتخاب دارید. اولین و شاید بدیهی ترین انتخاب، یک گردنبند نامتقارن مکمل این نوع یقه است. این یک تعادل خوب را در یقه غیر متقارن لباس شما ایجاد می کند. اگر ترجیح می دهید گردنبند بلندتری داشته باشید ، گردنبند یقه ای ” collar” با مهره هایی با اشکال و اندازه های مختلف این مدل یقه را به خوبی تکمیل می کند. یا می توانید چندین زنجیر بلند را با هم امتحان کنید. یک گردنبند آویز کوچک ظریف توجه را به سمت استخوان ترقوه شما جلب می کند. چوکرهای ساده یا هر زنجیر کوتاه نیز در اینجا گزینه هایی عالی هستند. همانطور که می بینید، انتخاب های زیادی وجود دارد، بنابراین بستگی به نوع لباس و احساس شما در مورد لباس تابستانی تان دارد.

4. گردنبند طلا برای لباس های تابستانی با یقه 7

اگر از یک لباس تابستانی با یقه 7 باز استفاده می کنید، در حالی که می توان از گوشواره های ساده و گردنبند چوکر استفاده کرد، گردنبند بلندتر هم گزینه جالب تری خواهد بود.گردنبند آویز بلند به خوبی با این نوع یقه هماهنگ است. یکی از گزینه های شیک، ترکیب ساده چوکر و آویز است. آویز روی استخوان ترقوه شما آویزان است، اما سپس گردنبندهای بلندتر و بلندتری به آن اضافه می کنید تا به طول دلخواه برسید. در واقع، هر نوع زنجیری به شکل لایه ای، انتخاب خوبی خواهد بود. رشته های لایه لایه، با دقت فضای باز شده توسط خط گردن را پر می کنند، اما باید به اندازه کافی ظریف باشند، به طوری که ناحیه را بیش از حد شلوغ نکنند. گردنبندهای لاریات “Lariat necklaces” نیز در اینجا یک انتخاب عالی هستند. در واقع، هر گردنبند بلند، تنه شما را بلندتر می کند، ظاهری لاغرتر به شما می بخشد و شما را بلندتر نشان می دهد. گردنبند پرنسسی”princess”  18 اینچی، رایج ترین گردنبند است و طول آن بین 17 تا 19 اینچ است. این گردنبند هم به صورت سبک و هم سنگین موجود است و روی استخوان ترقوه می افتد. مانند سبک چوکر، این گردنبند همه کاره است و می توان آن را با اکثر یقه ها پوشید، به شرطی که به اندازه کافی برای نشان دادن آنها، باز باشند.

5. گردنبند طلا برای لباس های تابستانی با یقه مربع

به نظر می رسد یقه مربع شکل در بهار و تابستان بسیار محبوب است. به دلیل شکل زاویه ای، انتخاب گردنبند طلا متناسب با آن دشوار است. اما با این وجود شما گزینه های زیبایی دارید. گردنبند یقه ای یا چوکر”collar or choker” یک انتخاب مناسب است. همچنین، هر زنجیر کوتاه یا گردنبند ظریف در فضایی که توسط یقه مربع باز می ماند، زیبا به نظر می رسد. از نظر سبک، یکی از گزینه ها تأکید بر شکل زاویه ای خط گردن با گردنبند زاویه دار است. این می تواند زنجیره ای یا آویز باشد. با این حال، سبک دیگری که می تواند زیبا باشد، استفاده از جواهرات برای ایجاد تضاد است. یک گردن آویز با شکل گرد می تواند هماهنگی را با فضای باز یقه ایجاد کند، همچنین یک گردنبند ضخیم کوتاه. در واقع، هر قطعه با منحنی گرد تعادل ایجاد می کند. انتخاب باشماست. هر دو سبک به خوبی عمل می کنند.

6. گردنبند طلا برای لباس های تابستانی با یقه دلبری

یقه های دلبری با منحنی عاشقانه ای که روی لباس ایجاد می کنند، فرصت ایده آلی برای انتخابی جسورانه ارائه می دهند. با داشتن این یقه، شما این شانس را دارید که جسور باشید. این یکی از معدود مواردی است که واقعاً می توانید با گردنبند بیضی آزمایش کرده و از آن لذت ببرید. می تواند بزرگ  ضخیم و آماده جلب توجه باشد. اما اگر چیزی ظریف تر را ترجیح می دهید، گزینه های دیگری نیز وجود دارد. یک گردنبند کوتاه یا یقه ای به زیبایی نمایش داده می شوند.

7. گردنبند طلا برای لباس های تابستانی بندی یا لباس شب

گردنبند طنابی”rope necklace” 30 تا 34 اینچی، به طرز چشمگیری با این نوع یقه زیبا است، و می تواند تا 34 اینچ طول داشته باشد. زیر نیم تنه می افتد و برای پوشنده اش قطعه ای بسیار چشم نواز می سازد. کارشناسان توصیه می کنند که این سبک را با لباس شب یا تاپ های بندی تابستانی بپوشید.

رنگ سنگ ها و نگین های گردنبند طلا را با رنگ لباستان ست کنید

توجه داشته باشید که اگر گردنبند طلای شما سنگ یا کریستال جواهر دارد و از سنگ های رنگی در آن استفاده شده، بهتر است آن را با لباسی که از نظر رنگ با آن هماهنگ و ست است بپوشید. دقت به هارمونی رنگ ها بخصوص در فصل تابستان که استفاده از رنگ ها غوغا می کند، حائز اهمیت است و استایل شما را درخشان تر خواهد کرد.

رنگ سنگ و نگین های گردنبند طلا با رنگ لباس

با مطالعه این راهنما، اکنون می توانید هر لباس تابستانی را در کمد لباس خود با گردنبند طلای مناسب آن ست کنید، و استایلی شیک و بی نظیر داشته باشید. ما تمام جزئیات انتخاب گردنبند مناسب با لباس های یقه باز تابستانی را لیست کردیم. گردنبند مناسب می تواند با لباس شما ست بشود و به شما ظاهری عالی و خاص بدهد.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما