معرفی بهترین برند اکسسوری مردانه

طلا و جواهر اقتصاد 100: هرگز قدرت دگرگون‌کننده اکسسوری ها را دست کم نگیرید: افزودن ساده چند آیتم با دقت انتخاب شده می‌تواند در عرض چند ثانیه ظاهر شما را از حالت معمولی به فریبنده تبدیل کند.

معرفی بهترین برند اکسسوری مردانه

 با در نظر گرفتن این موضوع، ما مجموعه‌ای از بهترین برند اکسسوری مردانه را گردآوری کرده‌ایم که آشنایی با آن‌ها خالی از لطف نیست. در این مجموعه ما بیشتر اکسسوری ها از ساعت و کمربند گرفته تا دستبند و عینک و انگشتر و دکمه سرآستین را جای داده‌ایم. با ما همراه شوید.

 

بهترین برندهای ساعت مردانه

اگر به دنبال ساعت‌های لوکس همیشگی می‌گردید، ما بهترین برند اکسسوری مردانه ساعت را از نمونه‌های مقاوم در برابر آب تا نسخه‌های محدود بی‌نظیر پوشش داده‌ایم.

برایتلینگ (Breitling)

برایتلینگ یک برند ساعت لوکس سوئیسی است که در سوئیس مستقر است. ساعت‌های این برند به گونه‌ای ساخته شده‌اند که در سخت‌ترین شرایط استفاده نیز تاب بیاورند. هر ساعت Breitling دارای تائیدیه کرونومتر COSC است و این در حالی است که تنها 3 درصد از ساعت‌های تولیدی سوئیس چنین گواهینامه‌ای را دارند. به همین دلیل خیلی زیاد مورد توجه غواصان و هوانوردان است. از مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت‌های این برند می‌توان به صفحه بسیار خوانا و مکانیزم سیم‌پیچ کاملاً مکانیکی اشاره کرد. برایتلینگ همچنین بندهای قابل تعویض ساخته شده از چرم، لاستیک یا پارچه ECONYL را ارائه می‌دهد؛ ویژگی قابل توجهی که اغلب در بین ساعت‌های لوکس یافت نمی‌شود.

کارتیر (Cartier)

کارتیر در سال 1847 در پاریس شروع به کار کرد و به یک برند فرانسوی کالاهای لوکس تبدیل شد که به دلیل طراحی و تولید ساعت‌ها و جواهرات گران‌قیمت شناخته می‌شود. در سال 1904، سانتوس برای یکی از دوستان خلبان کارتیه ساخته شد و هنوز هم یکی از محبوب‌ترین مدل‌های این برند تا به امروز است. در سال‌های اولیه، طرح‌های کارتیه به‌ویژه توسط پادشاه ادوارد هفتم مورد تحسین قرار می‌گرفت و اغلب به عنوان «جواهرساز پادشاهان و پادشاه جواهرفروشان» شناخته می‌شد. امروزه Cartier یکی از شناخته شده ترین نام‌ها در صنعت ساعت و بهترین برند اکسسوری مردانه است که به دلیل طراحی مجلل و راحتی استفاده شناخته می‌شود.

امگا (Omega)

ساعت‌های امگا که شاید معروف‌ترین آن‌ها به‌عنوان ساعت‌های رسمی بازی‌های المپیک شناخته می‌شوند، به دلیل جزئیات پیچیده، طراحی خیره‌کننده و ساخت باکیفیت شهرت دارند. این برند که در سال 1848 در La Chaux de Fonds سوئیس با نام Louis Brandt & Fil تأسیس شد، در سال 1903 پس از ساخت ساعت کالیبر 19 معروف به نام Omega نام خود را تغییر داد. ساعت‌های امگا اغلب روی مچ دست دنیل کریگ، پرنس ویلیام، جورج کلونی، تام هنکس و نیکول کیدمن دیده می‌شود.

تگ هویر (TAG Heuer)

تگ هویر که در سال 1860 توسط Edouard Heuer در سوئیس تأسیس شد و بعداً توسط شرکت فرانسوی کالاهای لوکس Techniques d'Avant Garde خریداری شد، برندی است که همه ما آن را می‌شناسیم. در اوایل سال 1911، TAG Heuer علاوه بر تولید دستگاه‌های زمان‌بندی مسابقات اسکی و مسابقه‌ای ازجمله فرمول یک، شروع به ساخت ساعت‌هایی برای داشبورد اتومبیل‌ها، هواپیماها و قایق‌ها کرد. در سال 1962، زمانی که جان گلن Mercury-Atlas 6 را خلبانی کرد، ساعت تگ هویر اولین ساعت در فضا شد. برخی از مدل‌های فعلی شامل Formula One،Aquaracer،Carrera،Monaco و Autavia می‌شوند.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما