این مدل اپل واچ مخصوص سفرهای خاطره انگیز است

این مدل اپل واچ مخصوص سفرهای خاطره انگیز است

ساعت مخصوص سفر اپل واچ 9  (Apple Watch 9)

مدل ساعت: دیجیتال هوشمند

جنس بدنه: آلومینیوم

مناسب برای: آقایان و خانم‌ها

امکانات ویژه: سنجش ضربان قلب و فشار خون، قطب نما، GPS، گام‌شمار

در میان انبوه ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، اپل واچ 9 یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر خودنمایی است. این ساعت که توسط برندی معتبر و خوشنام تولید شده، امکانات متعددی را برای بهبود تجربه سفر شما ارائه می‌دهد و می‌تواند به همراهی ایده‌آل شما در سفرهای ماجراجویانه تبدیل شود.

مسیر یاب دقیق

 با استفاده از GPS  و قطب‌نمای این ساعت، به راحتی می‌توانید مسیر خود را پیدا کنید و از گم شدن در مکان‌های ناآشنا جلوگیری کنید. این ویژگی در سفرهای طبیعت‌گردی و کوهنوردی بسیار کاربردی است.

مربی تناسب اندام

 اپل واچ 7 با پایش فعالیت‌های شما، تعداد گام‌های برداشته شده و کالری سوزانده شده را به شما نشان می‌دهد. این اطلاعات می‌تواند به شما در برنامه‌ریزی فعالیت‌های ورزشی و حفظ تناسب اندام در سفر کمک کند.

دستیار هوشمند

 این ساعت به طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌ها مجهز است که می‌توانند در طول سفر به شما کمک کنند. به عنوان مثال، می‌توانید از اپلیکیشن‌های نقشه‌خوانی، ترجمه، رزرو هتل و بلیط و... استفاده کنید.

کنترل سلامتی

اپل واچ 7 با کنترل مداوم اکسیژن خون، فشار خون و ضربان قلب، به شما کمک می‌کند تا از سلامتی خود در طول سفر محافظت کنید. این اطلاعات می‌تواند در پیشگیری از بیماری‌ها و تشخیص زودهنگام مشکلات سلامتی بسیار مفید باشد.

لازم است نکاتی در مورد استفاده از اپل واچ 7 در سفر را بدانید

باتری

عمر باتری اپل واچ 7حدود 18 ساعت است. به همین دلیل، لازم است که شارژر آن را همراه خود داشته باشید تا در صورت نیاز، ساعت خود را شارژ کنید.

اتصال به اینترنت

برای استفاده از برخی از امکانات اپل واچ 7،به اتصال به اینترنت نیاز دارید. در مکان‌هایی که دسترسی به اینترنت وجود ندارد، این امکانات قابل استفاده نخواهند بود.

با در نظر گرفتن این نکات، می‌توانید با اطمینان خاطر، اپل واچ 7 را به عنوان همراهی هوشمند و کارآمد در سفر خود انتخاب کنید. درست است که ساعت‌های هوشمند در نبود اینترنت و برق، برخی از امکانات خود را از دست می‌دهند، اما هنوز هم می‌توان از بسیاری از قابلیت‌های آنها مانند نمایش زمان، آلارم، کرنومتر و... استفاده کرد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما