معرفی انواع جدیدترین مدل النگو سال 1403 برای خوش تیپ ها

طلا و جواهر اقتصاد 100: در ادامه با مدل‌های جدیدترین النگو طلا و غیرطلا که این روزها طرفداران زیادی دارد بیشتر آشنا می‌شوید.

معرفی انواع جدیدترین مدل النگو  سال 1403 برای خوش تیپ ها

1. النگو مینیمال

این النگو به ظرافت و اسپرت بودن معروف است. و به عنوان یکی از مدل النگوهای ظریف امسال شناخته می‌شود. و با لباس‌های نود و روشن به ظاهر شما زیبایی و ظرافت بخصوصی می‌دهد.

2. النگو تراش خورده

النگو تراش طلا جزء النگوهای عروسی و مجلسی قرار می‌گیرد و به ظاهر شما جلوه‌ی زیادی می‌دهد. این النگو از مدل النگو عروس است.

3. النگو تک پوش

جدیدترین مدل النگو تک پوش  تنوع زیادی دارند. می‌توانند ظریف باشند یا پهن باشند. بستگی به سلیقه شما دارد که کدام یک را بیشتر بپسندید و کدام سلیقه یا نیاز شما باشد. 

4. النگو استخوانی

النگو استخوانی جدید طراحی خاص و جدیدی دارد. این النگوها بسته به طراحی و ظرافتشان در مکان‌های مختلف قابل استفاده هستند.

5. دستبند النگویی

ترکیب ویژگی‌های دستبند با النگو، ترکیبی متفاوت و کاربردی در بیشتر محیط‌ها می‌سازد.

6. النگو میناکاری

اگر به دنبال یکی از خاص‌ترین ترندهای امسال هستید، بی‌شک النگو میناکاری انتخابی متفاوت و استثناییست. النگو میناکاری به ظاهر شما رنگ و لعابی جدید می‌بخشد و شما را خوش‌سلیقه و جسور معرفی می‌کند.

7. النگو آینه‌ای

 مدل النگو آینه‌ ای طلا و یا نوع بدل آن، زیبایی بصری و درخشندگی ویژه‌ای به ظاهر شما می‌دهد. در محیط‌های رسمی و مجلسی می‌توانید از النگوی آینه‌ای برای تکمیل ظاهر خود استفاده کنید.

8. النگو هندی

اگر به زیورآلات سنگین و پرزرق و برق علاقه‌مندید، النگو هندی رضایت شما را جلب می‌کند. النگو هندی به صورت چندتایی و بسیار سنگین استفاده می‌شوند و پوشیدن آن‌ها بسیار سلیقه‌ایست و ممکن است نظر هر کسی را جلب نکند.

9. النگو عربی

النگو عربی نیز شباهت زیادی به النگوهای هندی دارد. اما  کار شده در آن معمولا زیاد است و ظاهری شلوغ دارد. اما در بسیاری از استایل‌ها محبوبیت دارد. النگو عربی از جدیدترین طرح النگو پهن  به حساب می‌آید. جدیدترین مدل النگو  اماراتی نیز جزء این دسته حساب می‌شود.

10. النگو فنری

النگو فنری بسیار راحت و کاربردیست، اما بسته به طرح آن، در هر محیطی استفاده نمی‌شود. این نوع النگو نیز بسیار سلیقه‌ایست.

11. جدیدترین النگو اسپرت

جدیدترین مدل‌های النگوی  اسپرت در سال 1403 شامل طرح‌های مدرن، شیک و کاربردی هستند که می‌توانند برای استفاده روزمره و همچنین موقعیت‌های نیمه‌رسمی مناسب باشند. در اینجا به برخی از محبوب‌ترین و جدیدترین النگو زنانه سال اشاره می‌کنم.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما