برای تابستان چه برندهایی که عطر خوشبو دارند مناسب اند؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: همانطور که گفته شد یکی از ویژگی‌های اصلی عطرهای مناسب فصل تابستان، خنک بودن آن‌ها است. عطرهایی که با استفاده از آن‌ها رایحه‌ای ملایم و خنک به مشام می‌خورد، احساس خوشایند و آرام‌بخشی را در گرمای طاقت‌فرسا به فرد می‌دهند.

برای تابستان چه برندهایی که عطر خوشبو دارند مناسب اند؟

ویژگی های عطر مناسب تابستان

رایحه عطرهای مناسب فصل تابستان بیشتر شامل رایحه دریایی، سرخسی، میوه‌ای، آبزی، مرکباتی و گلی ملایم است. همچنین به دلیل سبک بودن عطرهای خنک، از ماندگاری کمتری نسبت به عطرهای گرم برخوردار هستند.

افزایش ماندگاری عطرهای تابستانه

عطرهای مناسب فصل تابستان به دلیل سبک بودن، ماندگاری کمی دارند؛ اما با استفاده از روش‌هایی می‌توان ماندگاری آن‌ها را افزایش داد. یکی از این روش‌ها استفاده از لوسیون بدن است.

درواقع چربی موجود در لوسیون‌ها باعث افزایش ماندگاری عطرهای خنک بر روی پوست می‌شوند. برای افزایش ماندگاری عطرهای مناسب فصل تابستان، ابتدا باید پوست خود را تمیز کنید و سپس لوسیون را کامل بر روی آن بپوشانید، به طوریکه چربی لوسیون ناحیه موردنظر را دربرگیرد. در نهایت می‌توانید عطر خنک و ملایم خود را بر روی ناحیه استفاده کنید.

نحوه تشخیص عطر مناسب برای فصل تابستان

در تشخیص عطرهای مناسب فصل تابستان، تنها دانستن ویژگی‌های آن کمک کننده نخواهد بود. این نکته را باید در نظر گرفت که ظاهر و رنگ درون عطرها ارتباط مستقیمی با رایحه آن‌ها دارد.

هرچه رنگ عطر ملایم‌تر باشد، آن عطر احساس خنکی، لطافت و ملایم بیشتری را به فرد منتقل می‌کند. به طور معمول رنگ عطرهای تابستانه آبی، سبز، صورتی ملایم، سفید و سبز کم‌رنگ است.

بهترین برند عطرهای خنک و ملایم

برندهای بسیاری اقدام به تولید عطرهای مناسب فصل تابستان می‌کنند که با توجه به سلیقه و روحیات هرفرد متفاوت است. بنابراین نمی‌توان به طور قطعی بهترین برند را تعیین کرد؛ چراکه انتخاب بهترین و مناسب‌ترین عطر به سلیقه، استایل و روحیات هر فرد وابسته است.

به طور کلی برندهایی مانند ورساچه، لالیک، شنل، بولگاری، لانوین، دیور، لانکوم و هرمس برندهای معروفی در حوزه عطر و ادکلن مناسب فصل گرم هستند که در طرفداران بسیاری دارند.

خرید آنلاین عطرهای خنک مناسب فصل تابستان

در دنیای امروز فروشگاه‌های آنلاین بسیاری در حوزه عطر و ادکلن مناسب فصل گرم لن وجود دارند که می‌توان عطرهای مناسب فصل تابستان را از آن‌ها تهیه کرد. نکته مهم در انتخاب عطر در فروشگاه‌های آنلاین توجه به حجم، نت‌ها، ماندگاری و قیمت عطر است. بنابراین باتوجه به این موارد و سلیقه شخصی می‌توان عطرهای مناسب فصل تابستان را انتخاب و تهیه کرد.

خرید عطر تابستانه، القای خنکی و آرام بخش!

یکی از مواردی که گرمای طاقت فرسای تابستان را قابل تحمل می‌کند، استفاده از عطرهای خنک است. عطرهایی که دارای رایحه‌ای ملایم و خنک هستند، می‌توانند تاحدودی گرما را از فرد دور کنند و احساس خنکی و دلنشینی را به وی دهند.

این نوع عطرها بیشتر دارای رایحه‌‌هایی مانند سرخسی، میوه‌ای، آبزی، مرکباتی و گلی ملایم هستند که احساس آرامش بخشی را انتقال می‌دهند. امروزه برندهای مختلفی عطرهای مناسب فصل تابستان را تولید می‌کنند که با توجه به رایجه و سلیقه شخصی فرد می‌توان آن را تهیه کرد.

همچنین در انتخاب عطرهای مناسب فصل تابستان توجه به ویژگی‌های آن مانند خنک بودن، برخورداری از رنگ‌های ملایم و تک نتی اهمیت بسیاری دارد.

عطر مناسب فصل تابستان

امروزه برند‌های زیادی در زمینه تولید انواع عطر‌های خنک فعالیت دارند که هر یک با به کارگیری عصاره‌ها و اسانس‌های متفاوت و جذاب، ادکلن مناسب فصل گرم خواستنی و خوشبویی را تولید می‌نمایند. توجه داشته باشید که معمولا در عطر‌های مناسب تابستان برای آقایان و خانم‌ها حاوی عصاره خنک است که معمولا برای خانم‌ها از روایح گل و میوه و برای آقایان از روایح گیاه و چوب استفاده می‌شود.

در زمان انتخاب و خرید عطر مناسب فصل تابستان باید به معیار‌های خاصی توجه کرد تا در نهایت بتوان برترین انتخاب را داشت. ادکلن مناسب فصل گرم باید بر پایه عصاره و اسانس‌های خنک تولید شود تا حس تازگی و شادابی را به افراد القا کند؛ توجه داشته باشید که انتخاب نادرست برای فصول گرم سال حس ناخوشایندی را برای شما به همراه می‌آورد و گاهی ممکن است منجر به بروز سردرد‌های مزمن و آلرژی شود.

عطرهای مناسب تابستان معمولا تک نتی هستند، البته این یک قاعده استاندارد نیست زیرا شاهد نمونه‌های متفاوتی از عطرهای مناسب تابستان که دو و سه نتی‌اند هستیم. بنابراین اگر به دنبال بهترین عطر خنک برای تابستان هستید می‌توانید مدل‌های متفاوت تک نتی را انتخاب نمایید چرا که ماندگاری و پخش بوی عالی دارند.

خنک بودن عطر برای تابستان، حس آزاردهنده گرما را از شما دور می‌کند، البته باید به نت‌ها و روایح آن نیز توجه کنید یعنی تنها معیار شما خنک بودن عطر نباشد. معمولا عطر مناسب تابستان زنانه دارای روایح شیرین گلی میوه‌ای یا گلی شرقی هستند این در حالی است که در تولید عطر مناسب تابستان مردانه اکثرا از روایح تلخ استفاده می‌شود که جذابیت خاص و ابهت مردانه را به نمایش می‌گذارد.

معرفی بهترین نت‌ها برای عطر مناسب فصل تابستان

همانطور که عنوان شد برای تولید بهترین عطر و ادکلن مناسب فصل گرم از نت و روایح خنک استفاده می‌شود تا بتوان گرمای طاقت فرسای تابستان را به این روش تحمل نمود. معمولا عطر‌های خنک در گروه بویایی مختلفی قرار می‌گیرند و معیار اصلی این گروه‌بندی نت‌هایی است که در تولید آن استفاده شده، البته توجه داشته باشید که این نت‌ها در دو دسته کلی برای عطر‌های زنانه و عطر مناسب تابستان مردانه تقسیم می‌شوند.

بهترین رایحه های عطر زنانه برای تابستان

رایحه گلی

بدون شک یکی از متفاوت‌ترین روایح برای عطر‌های زنانه مناسب تابستان، رایحه چایپر گلی است. عطر بی‌نظیر و ماندگار که علاوه بر خنک بودن حس شادابی و تمیزی خاصی به همراه دارد. رایحه صابونی که ترکیبی از نت‌های تند و شیرین داشته و حس تازگی را به اطرافیان القا می‌کند.

رایحه شرقی گلی

عطر ماندگار برای خانم‌های خوش سلیقه که همیشه به دنبال خاص بودن هستند؛ ترکیب فوق العاده‌ای از روایح گل‌ها که با عصاره میوه‌های شرقی یک بو و رایحه خنک و معتدل را ایجاد می‌کنند. حس تضاد بی‌نظیر از شیرینی وانیل و تیزی تنباکو که دنیایی متفاوت و خواستنی را برای شما و اطرافیانتان به وجود می‌آورد.

رایحه‌های گلی میوه‌ای، رایحه گلی گیاهی و رایحه چایپر گلی از دیگر روایحی هستند که در تولید انواع عطر زنانه برای تابستان استفاده می‌شوند.

رایحه شرقی چوبی

رایحه دلنشین از عطر ماندگار چوب نم خورده که یادآور نسیم خنک پاییزی پس از باران است. حس دل‌انگیز قدم زدن در جنگل‌های شمالی که با بوی خاک نم خورده همراه بوده و به خوشمزگی بستنی وانیلی خواهد بود. بدون شک رایحه شرقی چوبی یکی از روایح خاص و متفاوت برای خانم‌ها است که سبب می‌شود تا همچون ستاره درخشان در دل سیاهی شب خودنمایی کنند.

رایحه چایپر میوه‌ای

عطر‌های خاص و ماندنی را در میان گروه بویایی چایپر میوه‌ای انتخاب کنید و از عطر دل‌انگیز آن لذت ببرید. سردی دل‌انگیزی که تا عمق نفس‌ها رسوخ می‌کند و با اولین افشانه آن خط بوی ماندگاری را به همراه خود خواهید داشت. لطافت و تازگی بی‌نظیر آن مدهوش کننده و مسحور کننده است که بسیار ماهرانه پرز‌های بینی را قلقلک می‌دهد تا توجه افراد را جلب کند.

بهترین رایحه های عطر مناسب تابستان مردانه

رایحه معطر گیاهی

در میان برند‌های تولید کننده عطرهای تابستانی برای آقایان، مدل‌هایی که در گروه بویایی معطر گیاهی هستند در دسته پرفروش‌ترین‌ها قرار می‌گیرند. یک رایحه کلاسیک و شیک که اصالت و وقار مردانه را به رخ می‌کشد. طبع خنک و شاداب این ادکلن مناسب فصل گرم با ماندگاری و پخش بوی عالی ترکیبی از لطافت گیاهان معطر و تلخ ملایمی است که به زیبایی یک رویای خیالی می‌مانند.

رایحه معطر آبزی

این عطر دقیقا رایحه تن مردانه را تداعی می‌کند؛ همان تندی و تلخی که با یک نت اغوا کننده خاص به راحتی می‌تواند از خانم‌ها دلبری کند! ترکیبی از اسانس‌های ماندگار با پخش بوی عالی که جذابیت و ابهت مردانه را به رخ می‌کشد.

رایحه گلی آبزی

در تولید این مدل عطر‌ها از ترکیب فوق العاده‌ای از نت‌های فضایی و ماورایی استفاده شده که به سادگی نمی‌توان آن‌ها را از هم تشخیص داد. بدون شک همین امر سبب شده که این دسته از ادکلن مناسب فصل گرم مردانه حس خواستن و نیاز را بیدار کنند. یک عطر فوق العاده با ترکیب بی‌نظیری از عطر گل‌های خاص و تلخی متفاوت که به خوبی توجه‌ها را به خود جلب می‌کند و یادآور موج‌های خروشان دریا است.

رایحه معطر فوژه

تداخل بی‌نظیر از عطر ماندگار ادویه‌های تند که در ترکیب با مرکبات، تضاد جذاب و جالبی را ایجاد می‌کنند. این نت‌ها بسیار خواستنی و جذاب هستند و شاید همین امر سبب شده که در دسته پرفروش‌ترین عطر مناسب تابستان مردانه انتخاب شوند.

در میان گروه‌های بویایی که برای عطر مناسب تابستان مردانه استفاده می‌شود، روایح معطری همچون: ادویه‌ای، مرکباتی معطر، چوبی ادویه‌ای، چوبی معطر نمونه‌های متفاوت و خاصی هستند که تنها برند‌های معتبر و معروف از آن‌ها استفاده می‌کنند و به همین دلیل طرفداران خاص خود را دارند.

علاوه بر موارد عنوان شده برخی از روایح وجود دارند که علاوه بر کاربرد در عطر‌های زنانه در عطر مناسب تابستان مردانه نیز استفاده می‌شوند. به عبارتی دیگر این روایح ترکیبی از نت‌های متفاوت و ماندگار هستند که بوی بسیار خنک و دلنشینی دارند. البته راز تفاوت عطر‌های زنانه و مردانه‌ای که نت مشابه دارند، وجود ترکیبات متفاوت آنها است که باعث تلخ و شیرین شدن ادکلن مناسب فصل گرم می‌شود. روایح شرقی چوبی، گلی چوبی مشکی، گلی ادویه‌ای و… نمونه‌های مشابه مذکور هستند.


 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما