خواص فوق العاده سنگ درمانی برای متولدین مرداد ماه

طلا و جواهر اقتصاد 100: کارنلین عضوی از خانواده بزرگ عقیق هاست بنابراین از تمام خواص و ویژگی های درمانی عقیق برخوردار است. از سنگ کارنلین می‌توان برای درمان سردرد، گرفتگی عضلات، صرع، مشکلات کلیوی و روده‌ای و التهاب استفاده کرد.

خواص فوق العاده سنگ درمانی برای متولدین مرداد ماه

کارنلین یا سنگ عقیق سرخ تاریخچه آن به بیش از 4500 سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد. عامل رنگ زا در این نوع عقیق وجود اکسید آهن است که با توجه به میزان این عنصر کارنلین با طیف رنگ های قرمز، نارنجی و قهوه ای وجود دارد. سومری ها و مصری ها از این سنگ ماه تولد مرداد برای ساخت زیورالات یا ساخت انگشتر مهر و یونانیان و رومیان باستان از این سنگ برای حکاکی و کنده کاری استفاده می کردند.

این سنگ تاریخی با حرارت ممکن است رنگش تغییر کند اما مقاوم به نور و حساس به اسیدهیدروفلوریک است. لازم است از قرار گرفتن کارنلین در برابر اسیدها، نور شدید و سائیدگی محافظت شود. برای تمیزکردن زیورآلاتی با سنگ کارنلین از آب گرم و صابون استفاده شود.

سنگ درمانی کارنلین یا عقیق سرخ برای متولدین مرداد

کارنلین عضوی از خانواده بزرگ عقیق هاست بنابراین از تمام خواص و ویژگی های درمانی عقیق برخوردار است. از سنگ کارنلین می‌توان برای درمان سردرد، گرفتگی عضلات، صرع، مشکلات کلیوی و روده‌ای و التهاب استفاده کرد. به طور کل سنگ‌های عقیق ریه‌ها، معده، کبد و مغز را تقویت می‌کنند و یک محرک برای دستگاه گوارش هستند و همچنین بیان و گفتار را تسهیل می‌کنند. عقیق انرژی درونی را افزایش می‌دهد و فعالیت جنسی را بهبود می‌بخشد. همچنین قاعدگی در زنان را منظم و خستگی اعضای بدن و مفاصل را از بین می‌برد. این سنگ اندوه و افسردگی را از بین می‌برد و باعث آرامش افراد می‌شود. عقیق ضربان قلب و جریان خون را نیز تنظیم می‌کند.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

تک نرخی شدن قیمت ارز به سود معیشتِ شهروندان است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما