از خواص فیروزه‌ در چاکرا درمانی بیشتر بدانید

طلا و جواهر اقتصاد 100: سنگ فیروزه که به سبب ترکیب رنگش نمادی از گرد هم آمدن آسمان و زمین است، سالهاست که در طی زندگی بشیرت همواره همراه او بوده است.

از خواص فیروزه‌ در چاکرا درمانی بیشتر بدانید

حتی پیش از آنکه کلمه متافیزیک اختراع شود، انسان ها به خواص فوق العاده فیروزه آگاهی کامل داشتند. برای سالیان متوالی سرخ پوستان از خواص فیروزه آمریکایی بهره میبردند و هرگز نگین فیروزه را از خود دور نمی‌کردند، در ایران نیز از گذشته تا به امروز این سنگ قیمتی بسیار محبوب است و همگان با خاصیت سنگ فیروزه نیشابور و خواص فیروزه کرمان آشنا هستند.

فیروزه در علم انرژی درمانی و چاکراه درمانی بسیار پرکاربرد است، یکی از فواید سنگ فیروزه در مدیتیشن و انرژی درمانی تاثیر شگرف آن بر روی چاکرا های بدن است.

گفته میشود فیروزه علاوه بر تاثیر بر روی چند چاکرا به خصوص، به طور کلی نیز، بر روی تمامی چاکرا های بدن برای تعادل رساندنشان مفید و اثر گذار است‌. خواص سنگ فیروزه بر روی سه چاکرا، چاکرا گلو (چاکرای پنجم)، چاکرا قلب (چاکرا چهارم)، چاکرا چشم سوم (چاکرا ششم) به طور مستقیم اثر گذار است. خواص نگین فیروزه بر روی چاکرا گلو باعث میشود تا با ایجاد انرژی های شفا بخش این چاکرا باز شود و حقیقت را در مورد شما آشکار کند. چاکرا گلو که هسته ارتباط و احساس شنیده شدن ما توسط دیگران است، در افزایش حس ارزشمندی ما موثر است و بر روی نحوه صحبت کردن ما در مورد خودمان و سایرین تاثیر گذار است.

اگر در بخش چاکرا گلو دچار مشکل باشید اغلب ممکن است در شنیده شدن و یا احساس ارزشمند بودنتان توسط دیگران به مشکل بر بخورید، اکثر مشکلات شغلی و یا رفتار های نامتعادل باعث بهم خوردن تعادل این چاکرا می‌شود، با قرار دادن سنگ فیروزه بر روی چاکرا گلو به عنوان گردنبند میتوانید این چاکرا را پاکسازی کرده و به تعادل دوباره برسانید. آن زمان است که خواهید دید که در نحوه صحبت کردن و آشکار سازی شخصیت حقیقی خود دچار مشکل نخواهید بود و به آسانی میتوانید حد و مرز های خود را بیان کنید و به راحتی در مورد خواسته های خود سخن بگویید.

چاکرا دیگری که خواص فیروزه بر آن تاثیر مثبتی دارد، چاکرا قلب است که اگر به تعادل برسد و پاکسازی شود احساس آزادی، قدرت عاطفی و احساس امیدواری را در شما زنده میکند و چون مرکز تبدیل ایده ها به واقعیت است فعال بودنش تاثیر چشم گیری در زنگیتان خواهد داشت، فیروزه با باز کردن چاکرا چهارم، قلب را برای عشق ورزیدن و دریافت عشق آماده میکند. سنگ فیروزه اگر بر روی چاکرا چشم سوم قرار بگیرد، شهود و خرد را تقویت میکند، از انجایی که فیروزه سنگ حقیقت است با تحریک چاکرا پنجم شما باعث میشود تا دانش و خرد خود را با دیگران مطرح کنید و میزان ادارک و هوش و تمرکز ذهنی را بالا برده و فرد را علاقه مند به هنر و دانش می‌کند.

به طور کلی خواص متافیزیکی سنگ فیروزه بی شمار است و به جز تاثیر مثبت بر روی چاکرا ها، با تصفیه کردن اثرات نامطلوب الکترو مغناطیسی و امواج رادیویی، از بدن محافظت میکند. فیروزه سبز هم مانند فیروزه آبی بر درمان چاکرا موثر است و چه بسا که فیروز سبز ارتعاشات بیشتری نیز دارد، میتوانید از خواص این سنگ در غالب انگشتر فیروزه سبز نهایت استفاده را داشته باشید.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما