این خانم سلبریتی سرشناس عاشق و دلباخته این جواهرات است + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100: زندایا بازیگر زن در مراسم جوایز امی 2022 با گردن‌بند Bulgari High Jewellery که با الماس بیضی‌شکل طراحی شده بود، درخشش بازی خود را آغاز کرد.

این خانم سلبریتی سرشناس عاشق و دلباخته این جواهرات است + عکس

آشنایی با برند بولگاری BULGARI

این برند که در سال 1884 توسط نقره‌ساز بااستعداد یونانی سوتیریو بولگاری در رم تأسیس شد، به‌سرعت برای برتری ایتالیایی با ساخت صنایع‌دستی نفیس و خلاقیت‌های باشکوه جواهرات به شهرت رسید. در طول دهه‌ها، نسل Bulgari یک سبک متمایز ساخته شده از ترکیب رنگ‌های خاص، حجم‌های فوق‌العاده متعادل و نقوش غیرقابل‌انکار را تعریف کردند که ادای احترام به ریشه‌های رومی این شرکت است. بولگاری درحالی‌که همیشه میراث‌فرهنگی خود را ارج می‌نهد، نوآوری‌هایی را معرفی کرد که قوانین دنیای جواهرات را بازنویسی کرد و روندهای جدیدی را راه‌اندازی کرد که به‌عنوان نمادهای طراحی معاصر برجسته بودند. به همین دلیل برند موردعلاقه تعدادی از سلبریتی‌ها برند بولگاری است.

۱.-Zendaya

۱. Zendaya

زندایا بازیگر زن در مراسم جوایز امی 2022 با گردن‌بند Bulgari High Jewellery که با الماس بیضی‌شکل طراحی شده بود، درخشش بازی خود را آغاز کرد. سپس، در مهمانی اسکار Vanity Fair پس از نود و چهارمین دوره جوایز اسکار در مارس 2022، لباسش را با سنجاق یقه ساخت برند بولگاری ست کرد نشان‌دهنده برند موردعلاقه تعدادی از سلبریتی‌ها بود. جالب است بدانید که Zendaya از سال 2020 سفیر برند بولگاری بوده است. اخیراً، برند بولگاری در مجموعه‌ای از تصاویر تبلیغاتی جدیدی که منتشر کرده است، این ستاره را برای مجموعه جواهرات عالی Eden The Garden of Wonders انتخاب کرده است.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما