این مدل‌ انگشترها همیشه مد روز هستند

طلا و جواهر اقتصاد 100: بسیاری از افراد به ترندها و جدیدترین کالشن های مد و فشن علاقه مند هستند.

این مدل‌ انگشترها همیشه مد روز هستند

 این افراد سعی می‌کنند همیشه براساس ترندها لباس و اکسسوری خود را انتخاب کنند. یکی از انواع اکسسوری ها که هر روز مدل های جدیدی از آن طراحی می‌شود انگشتر ها هستند. انتخاب درست این اکسسوری می‌تواند تأثیر مثبتی بر استایل فرد داشته باشد. به طور کلی تأثیر گذاری زیورآلات را بر روی استایل خود دست کم نگیرید.

استفاده همزمان از چند مدل

یکی از مهم ترین ترندها برای انگشترها استفاده‌ی همزمان از چند مدل است. به این صورت که در یک دست و یا حتی یک انگشت از چند مورد از انگشترها استفاده می‌شود. این مدل استفاده در سال جدید محبوبیت زیادی بین افراد داشته است. این سبک را می‌توانید برای هر مدل لباسی به کار ببرید. خواه استایل‌های خیابانی و هیپ هاپ و خواه استایل های کلاسیک. این مسئله بسته به انتخاب نوع انگشتر دارد.

استفاده از انگشترهای تخت

یکی از مدل های بسیار جذاب و تأثیرگذار انگشترهای تخت هستند. در بالا یکی از مدل‌های این انگشترها را به شما نمایش داده‌ایم. این مدل‌ های انگشتر جدید به این صورت می‌باشند که روی آن ‌ها صاف است. همچنین فرقی ندارد که مزین به سنگ باشند و یا ساده و بدون تزئینات باشند. این مدل انگشترها در بسیاری موارد در سال 2021 به صورت همزمان استفاده می‌شوند. برای مثال در یک دست چند مورد از آن ها استفاده می‌شود. همچنین در مواردی استفاده از آن ها در یک انگشت با حلقه‌های ساده و باریک همراه می‌شود.

استفاده از انگشترهای مینیمال

یکی از جذاب ترین ترندهای سال های اخیر سبک مینیمال است. این سبک به میزانی جذاب است که از آن در موارد متعددی استفاده می‌شود؛ خواه در تزئینات خانه و دفتر کار و خواه در دنیای مد و فشن. این سبک بیشتر مورد توجه جوانان و نوجوانان قرار گرفته است. اکسسوری های مینیمال بسیار ساده و ظریف می‌باشند. مدل‌ های انگشتر  دارای طرح‌های خطی و هندسی هستند. شما می‌توانید از انگشترهای این سبک در استایل های روزمره و کژوال خود استفاده کنید. علاوه بر این از اکسسوری های سبک مینیمال در استایل های وینتج نیز بسیار زیاد استفاده می‌شود.

استفاده از انگشترهای بزرگ

یکی از ترندهای جدید و جالب  اکسسوری های بزرگ هستند. انگشترهای بزرگ و پهن یکی از مدل‌ های انگشتر می‌باشند. امسال بسیاری از محصولات و اکسسوری های کالکشن برندهای قوی، بزرگ و پهن بوده است.

استفاده از انگشترهای ظریف

همیشه در هر زمان اکسسوری های ظریف جذاب بوده اند. این مدل ها محبوبیت زیادی بین علاقه مندان اکسسوری‌ها و زیورآلات دارند. در این بین انگشترهای ظریف محبوبیت بیشتری دارند. این انگشترها می‌توانند یا کاملا ساده باشند و یا مزین به نگین ها و گوهرهای ریز.

اکسسوری های مزین به مروارید

یکی از زیباترین خرجه کاری‌ها در زیورآلات مروارید ها هستند. استفاده از گوهر مروارید از دیرباز مورد توجه بسیاری از هنرمندان و طراحان اکسسوری بوده است. در انواع مدل‌ های انگشتر  استفاده از آن ها به وفور دیده می‌شود. اکسسوری های مزین به مروارید را می‌توانید در موقعیت های مختلف و مراسم های گوناگون استفاده کنید. این اکسسوری‌ها در عین حال که می‌توانند ظاهری کلاسیک و مجلسی داشته باشند می‌توانند ظاهری مینیمال نیز داشته باشند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما