معنی گوشواره در گوش چپ زنان

طلا و جواهر اقتصاد 100: شاید شما هم تابه‌حال شنیده باشید که گوش چپ گوش عشق است؛ یعنی گوش چپ سیگنال‌هایی را به‌صورت کاملاً مستقیم به نیمکره راست مغز که مربوط به عواطف و احساسات است ارسال می‌کند.

معنی گوشواره در گوش چپ زنان

 به همین جهت نیز برخی خانم‌ها برای نشان‌دادن عشق خود به‌طرف مقابل از گوشواره‌های قلبی شکل در گوش چپ استفاده می‌کنند. البته این نماد فراگیر نیست و برخی افراد اصلاً از آن خبر ندارند؛ اما در هر صورت به دلیل اینکه گوش چپ با نام گوش عشق شناخته می‌شود، بسیاری از افراد تمایل دارند که عشق و علاقه خود را به‌طرف مقابل به این صورت نشان بدهند. البته این نکته را هم به یاد داشته باشید که برخی خانم‌ها و دخترهای جوان برای اینکه نشان بدهند در یک رابطه عاطفی قرار دارند از گوشواره در گوش چپ خود استفاده می‌کنند.

اغلب گوشواره‌های میخی کوچک، گوشواره‌های قلبی شکل کوچک و پیرسینگ‌های جذاب به‌صورت تک در گوش چپ استفاده می‌شوند. خانم‌هایی که دوست دارند بیشتر در مجالس و محافل بدرخشند انواع مختلف گوشواره‌های گوناگون را برای استفاده دارند که مناسب با موقعیت و مدل لباس خود از آنها استفاده می‌کنند؛ اما کمتر پیش می‌آید که از گوشواره‌های بزرگ حلقه‌ای و آویز برای یک گوش استفاده کنند. اغلب گوشواره‌هایی که برای پوشیدن در یک گوش مورداستفاده قرار می‌گیرند گوشواره‌های کوچک و جذاب هستند و در مدل‌های گوناگون از جمله گلبرگ‌های جذاب، قلب‌های کوچک و… وجود دارند. در مورداستفاده از گوشواره‌های بدل نیز حتماً دقت کنید که گوشواره یا از فلز ضد حساسیت تولید شده باشد، و یا اینکه روکش طلا داشته باشند تا دچار حساسیت‌های پوستی نشوید.

معنی گوشواره در گوش چپ زنان

در آخر اگر بخواهیم به‌صورت خلاصه به معنی و نماد گوشواره در گوش زنان اشاره کنیم، باید این نکته را خاطرنشان کنیم که استفاده از گوشواره برای بانوان صرفاً جنبه زینتی دارد؛ اما برخی از اوقات بانوان برای شیک‌تر نشان‌دادن استایل خود از گوش راست برای ست‌کردن گوشواره با مدل لباس و یا پیرسینگ قسمت‌های دیگر بدن خود استفاده می‌کنند. گوشواره‌هایی که در گوش راست استفاده می‌شوند، ممکن است از لحاظ رنگ‌بندی دقیقاً شبیه به رنگ لباس باشند، و یا از لحاظ مدل شبیه به پیرسینگ دماغ یا شکم باشند. از گوش چپ نیز به‌عنوان نماد عشق استفاده می‌کنند و بانوان جوان اغلب با قراردادن گوشواره‌های قلبی، گلبرگی و یا میخی کوچک در گوش چپ خود نشان می‌دهند که در یک رابطه عاطفی قرار دارند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما