از برند لاکچری و محبوب سواروسکی چه می دانید ؟

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سواروسکی (swarovski) نام فردی است که سال‌ها پیش با اختراع خاص خود توانست به انقلابی در ایجاد برش های ظریف و زیبا در کریستال و انواع جواهر دست یابد.

از برند لاکچری و محبوب سواروسکی چه می دانید ؟

سواروسکی چیست؟

امروزه این برند اتریشی توسط نواده دانیل سواروسکی مدیریت می‌شود و این شخص مانند دیگر اجداد خود توانسته بهترین محصولات را با زیبایی و ظرافتی بی‌مانند به‌بازار عرضه کند.

معرفی کامل برند سواروسکی

این برند اتریشی در سال 1895 توسط فردی به‌نام دانیل تاسیس شد و تا به‌امروز توانسته جایگاه بسیار مهمی در بازارهای جهانی به‌خود اختصاص دهد. دلیل این موضوع نیز ساخت محصولات باکیفیت با زیباترین ظاهر و متناسب با سلیقه‌های مختلف است.

این شرکت در زمینه تولید جواهرات زیبا، کریستال‌های تزئینی شیک و لوازم جانبی لوکس فعالیت می‌کند. البته فعالیت‌های جانبی دیگری نیز توسط این برند انجام می‌شود که شامل تولید شیشه و عدسی عینک، تلسکوپ پیشرفته و دوربین اسلحه‌های شکاری است.

سواروسکی چیست؟ تاریخچه و نحوه گسترش این برند

در گذشته کریستال‌ها و سنگ‌های قیمتی را به‌صورت دست‌ساز برش می‌دادند تا بتوانند از آنها برای تولید جواهرات یا لوازم تزئینی گران‌بها استفاده کنند.

در این بین فردی به نام Daniel Swarovski توانست ماشین برش کریستالی بسازد که تنها با کمک نیروی الکتریکی و آب کار می‌کرد. این ماشین، برش‌های بسیار ظریف و زیبایی روی کریستال‌ها ایجاد کرد و توانست در مدت‌زمانی کوتاه به‌شهرت برسد.

این فرد با 2 هدف وارد عرصه تولید شد؛ اولین هدف وی برش ظریف روی کریستال بود که در نهایت روی تولید زیورآلات، دکورهای خانگی و مجسمه‌ها و همچنین جواهرات تاثیر زیادی داشت.

هدف دوم Daniel Swarovski نیز فروش لوازم اولیه به کارخانه‌های صنعتی بود. همکاری دانیل با شخصی به‌نام دیور در نهایت باعث گسترش برند سواروسکی و همچنین دست‌یابی به روش تولید کریستال‌های 7 رنگ شد.

کریستال‌های سواروسکی در چه زیورآلاتی استفاده می‌شود؟

با توجه به ظرافت و زیبایی این کریستال‌ها و نقش‌ونگار ظریفی که روی آنها ایجاد می‌شود به‌راحتی می‌توان از آنها در تولید زیورآلات مختلف استفاده کرد.

از جمله زیورآلاتی در که در تولید آنها از این کریستال‌های ظریف استفاده می‌شود می‌توان به گوشواره ، گردنبند ، دستبند ، نیم ست و به‌طور کلی تمام محصولات تولیدشده در این صنعت اشاره کرد.

کیفیت بالای جواهرات سواروسکی باعث شده تا این برند در تمامی دنیا از محبوبیت خاصی برخوردار باشد. تنوع محصولات و تولید کریستال‌ها و سنگ‌های قیمتی مناسب برای استفاده خانم‌ها و آقایان از دیگر دلایل شهرت این برند است.

همچنین باید گفت این شرکت محصولات متنوعی برای استفاده در بدلیجات نیز تولید می‌کند تا همه افراد بتوانند با صرف هزینه‌های مختلف از زیورآلات شیک و خاص بهره‌مند شوند.

تولیدات این برند شامل سنگ‌های قیمتی و خاص، همچنین در برخی موارد ترکیب طلا و نقره است که این محصولات توانسته‌اند در بازارهای جهانی به شهرت بالایی دست یابند.

شرکت سواروسکی از کریستال‌های تولیدشده تنها در محصولات خود استفاده نمی‌کند، بلکه برخی برندها با این مجموعه همکاری کرده و از کریستال‌های آن برای افزایش جذابیت جواهرات، زیورآلات یا بدلیجات خود استفاده می‌کنند.

یکی از برندهای مشهور در این زمینه ژوپینگ است. شما با خرید برخی از محصولات این برند می‌توانید کریستال‌ها و نگین‌های به‌شدت ظریف و خاصی را مشاهد کنید که درخشش بالایی دارند. درواقع باید گفت نگین‌های جذاب مورد استفاده در این زیورآلات توسط برند Swarovski تولید شده‌ است.

نحوه تشخیص کریستال‌های سواروسکی

یکی از مسائل مهمی که افراد حین خرید محصولات این برند با آن مواجه هستند توجه به اصل یا تقلبی‌بودن کالا است. این موضوع برای خرید زیورآلات نیز صدق می‌کند.

با توجه به اینکه برند سواروسکی توانسته در بازارهای جهانی به شهرت و محبوبیت بالایی برسد، طبیعتا نسخه‌های فیک و تقلبی از زیورآلات و جواهرات آن نیز به بازار عرضه شده است.

این مورد معمولا سردرگمی خریدار را به‌همراه دارد. یکی از فاکتورهایی که به شما در خرید محصولات اصل کمک می‌کند توجه به قیمت سواروسکی است.

البته برخی با عنوان درجه‌بندی کریستال‌ها اقدام به فروش این محصولات در کیفیت‌های پایین‌تر و قیمت مناسب می‌کنند. اما اگر می‌خواهید این محصول را به‌صورت اورجینال تهیه کنید بهتر است خیلی به قیمت آن توجه نداشته باشید.

یکی از راه‌های مهم و اساسی در تشخیص زیورآلات سواروسکی توجه به شفافیت و میزان درخشش کریستال‌های آن است. هرچه این درخشش کمتر بود یعنی محصول از درجه کیفی پایین‌تری برخوردار است.

برای اطلاع از قیمت روز نقره دست دوم و خرید نقره دست دوم ، ساچمه نقره ، شمش نقره و نقره اب شده با گالری نقره ارمی تماس بگیرید.

چه برندهایی از کریستال‌های Swarovski استفاده می‌کنند؟

خود این برند در زمینه تولید زیورآلات مختلف فعالیت کرده و از کریستال‌ها و سنگ‌های قیمتی برش‌خورده در تولید محصولات بسیار خاص و لاکچری استفاده می‌کند.

اما کیفیت، زیبایی و درخشش بالای کریستال‌های Swarovski باعث شده تا برندهای دیگر نیز برای افزایش محبوبیت محصولات خود از المان‌های این برند استفاده کند.

از مطرح‌ترین برندهایی که در تولیدات خود استفاده از کریستال‌های خاص و زیبای Swarovski را در اولویت قرار داده‌اند می‌توان به ژوپینگ و کلیو اشاره کرد.

این برندها در بسیاری از محصولات خود مانند انواع دستبند‌، انگشتر، گردنبند و دیگر زیورآلات از کریستا‌ل‌های Swarovski استفاده می‌کنند تا درخشش محصولات را افزایش دهند.

نحوه مراقبت از جواهرات و زیورآلات سواروسکی

کریستال‌های Swarovski دارای ارزش بالایی هستند، همچنین ظرافت و شکنندگی آنها باعث شده تا مراقبت از آنها مانند جواهرات گران‌ قیمت مهم باشد.

به‌طور کلی باید گفت اگر می‌خواهید این محصولات برای مدت‌ طولانی سالم و کاملا شفاف و زیبا بمانند؛ باید آنها را از مواد شیمیایی و آب دور نگه دارید.

همچنین حین انجام فعالیت‌های سنگین مانند ورزش‌های مختلف بهتر است آنها را از خود جدا کنید تا صدمه‌ای به این کریستال‌ها وارد نشود.

بهتر است این جواهرات را پس از اتمام آرایش استفاده کنید تا لکه‌ای روی آن ایجاد نشود. در صورت به‌ وجود آمدن لکه نیز می‌توانید از یک پارچه نرم برای پاکسازی آن کمک بگیرید.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما