این سنگ ها در استحکام دوستی و همکاری تاثیرگذار است

طلا و جواهر اقتصاد 100 : از فراوان ترین سنگ های روی زمین است معمولاً کدر و نیمه شفاف است و می توان گفت به همه رنگ وجود دارد .

این سنگ ها در استحکام دوستی و همکاری تاثیرگذار است

لاجورد

لاجورد گوهری با رنگ متغیر است از رنگ سبز مایل به آبی تا آبی سیر یافت می شود. و در صنعت مواد دارویی جهت ساخت رنگ آبی استفاده می شود این گوهر بیان کننده عشق زیبایی و هماهنگ کننده درون و برون می باشد هم چنین موجب ایجاد دوستی و همکاری می شود.

زبرجد

یک سنگ قیمتی از سیلیکات منیزیم و به شکل بلورهای سبز رنگ است از معدود سنگ هایی است که به شکل تک رنگ یافت می شود زبرجد زندگی شما را با رشد پاکسازی و تولدی دوباره همراه می کند و به عنوان متعادل کننده کل سیستم لنفاوی به بازسازی بافت و پاک کردن بدن جانی دوباره به استفاده کننده آن می دهد.

هم چنین موجب کاهش تب بهبود زخم حشرات و از بسیاری لحاظ سلامت چشم را بهبود می بخشد.

عقیق

از فراوان ترین سنگ های روی زمین است معمولاً کدر و نیمه شفاف است و می توان گفت به همه رنگ وجود دارد عقیق سنگ خوش شانسی متولد مهر است ان گوهر برای درمان جنون بیماری های طحال تأثیر گذار است استفاده از این سنگ بر بهبود خونریزی لثه موثر است این سنگ انرژی های منفی را دور می کند.

یاقوت کبود

این سنگ از لحاظ سختی بعد از الماس هر جایگاه دوم قرار دارد. از رنگ یاقوت از عناصر تیتانیوم و آهن نشأت دارد. این سنگ متولدین ماه مهر باعث حفاظت از چشم زخم و انرژی های منفی می شود و این سنگ می تواند شخص را برای دست یابی به آرزوهای مادی و هم چنین نگهداری ثروت کسب شده کمک کند. (نماد: میزان / رنگ محبوب / آبی نیلی / سیاره / زهره مشهور به سیاست مدار.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما