خواص سنگ توپاز برای متولدین فروردین ماه

طلا و جواهر اقتصاد 100 : توپاز یکی دیگر از سنگ های ماه تولد فروردین است که به شکل بلورهای منشوری در سنگ های گرانیتی پگماتیت به همراه تورمالین، بریل و فلوریت مشاهده شده است.

خواص سنگ توپاز برای متولدین فروردین ماه

دیگر سنگ ماه فروردین: توپاز زرد

میزان سختی این سنگ متولدین فروردین ماه ۸ درجه در مقیاس مو، وزن مخصوص ۳٫۵ – ۳٫۶ و شبکه بلور آن ارتورموبیک می باشد. این سنگ شانس فروردین در رنگ های مختلفی نظیر زرد و عسلی کمرنگ و نارنجی کمرنگ وجود دارد. گونه ای از آن آبی، سفید، سبز و صورتی کمرنگ می باشد.

توپاز زرد سنگ ماه تولد فروردین 

برای به دست آوردن این گونه از سنگ های ماه تولد فروردین سعی کنید در سنگ های رودخانه ای دنبال توپاز بگردید. انگشتر توپاز آبی و سفید را در معرض پرتو افشانی اشعه گاما قرار داده، که نتیجه آن به دست آمدن بلور تیره تر و زیباتری می باشد. در آلمان، روسیه در قسمت هایی از رشته کوه های اورال، اکثر کشورهای آفریقا، سریلانکا، برمه و ژاپن میتوان این کانی را مشاهده کرد. نحوه تراش خوردن این گوهر به شکل پندولوک و گردبر مخلوط است ولی به میزان کمتری بصورت کابوشون تراش داده می شود که میتوان با بکارگیری آن بعنوان نگین انگشتر ماه فروردین متولدین این ماه از خواص ویژه این سنگ بهره ببرند.

خواص توپاز زرد به عنوان سنگ ماه فروردین :

۱- این سنگ ماه تولد فروردین در ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای سوم بسیار موثر است.

۲- این گونه از سنگهای ماه فروردین سبب نیرو بخشی و شارژ کانالهای انرژی بدن می شود.

۳- توپاز آبی با خود واقعیت و حکمت را به همراه می آورد.

۴- توپاز زرد موجب تقویت و افزایش ایمان و خوش بینی است. همینطور توپاز طلایی موجب خلاقیت، نبوغ وخودباوری، شادابی روح و بهترشدن اخلاق و رفتار می شود و استفاده از انگشتر ماه فروردین با این نگین در جهت بهبود و درمان افسردگی و بیخوابی نقش بسزایی دارد.

۵- گوهر هوشمندی است که نیرو و انرژی را به قسمتی که نیاز بیشتری دارد هدایت می کند.

۶- سمبل عشق و ثروت است و به عنوان سنگ اقبال متولدین فروردین نیز شناخته میشود.

۷- این گونه از سنگ های ماه تولد فروردین این توانایی را دارد که شخص را به حفظ یک چشم انداز و آینده روشن در زندگی تحریک نماید.

۸- دور ساختن رویاها و افکار بد و پلید

۹- حفظ شخص در مقابل حسادت، بیماری، طلسم و جادو منفی و مرگ نابهنگام

۱۰- در مورد موضوع طلسم و جادو ، توپاز یکی از سنگهای ماه تولد فروردین است که شامل خصوصیات و ویژگی های محافظتی قوی می باشد.

۱۱- کمک و یاری رساندن به اتحاد ذهن، روان و روح از دیگر خواص این سنگ ماه فروردین می باشد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما